18 اسفند 1393
شماره خبر: 139068

اختصاص زمین 3440 متری برای ساخت کتابخانه در شهر جدید هشتگرد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

اختصاص زمین 3440 متری برای ساخت کتابخانه در شهر جدید هشتگرد


با تلاش اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساوجبلاغ و شرکت عمران شهرجدید هشتگرد، قطعه زمینی به مساحت 3440متر مربع در فاز 7 این شهر، جهت احداث کتابخانه عمومی، تحویل اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساوجبلاغ شد.
با پیگیری اداره کتابخانه های شهرستان ساوجبلاغ و شرکت عمران شهرجدید هشتگرد، قطعه زمینی به مساحت 3440 متر مربع در فاز 7 این شهر، جهت احداث کتابخانه عمومی در شهر جدید هشتگرد، تحویل اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساوجبلاغ شد. رئیس اداره کتابخانه های ساوجبلاغ با بیان این مطلب افزود: با پیگیری های به عمل آمده از سوی فرماندار محترم جناب آقای پالیزگیر و مهندس توکلی مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد، این زمین جهت احداث کتابخانه عمومی نهادی در اختیار این اداره قرار گرفت.
سید محمد حسینی افزود: قرار است برای ساخت و تکمیل این کتابخانه از پتانسیل خیرین شهرستانی و انجمن خیرین کتابخانه ساز کشور استفاده کنیم و در آینده ای نه چندان دور دومین کتابخانه عمومی نهادی را در این شهر احداث و در اختیار مردم شریف و فرهنگ دوست این شهر قرار دهیم. حسینی با تقدیر و تشکر از تمامی عزیزانی که بانی این امر خیر شدند گفت: خوشحالم که در این راه فرهنگی مسئولین و متولیان موثر حامی این مهم بودند و از همه آنها تشکر می کنم و امیدوارم با استعانت از خداوند متعال برکات این حرکت فرهنگی نسیب ملت شریف شهرستان ساوجبلاغ گردد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود