25 اسفند 1393
شماره خبر: 139433

رئیس کتابخانه های ساوجبلاغ مدیر نمونه شهرستان شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

رئیس کتابخانه های ساوجبلاغ مدیر نمونه شهرستان شد


سید محمد حسینی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساوجبلاغ در بررسی عملکرد مدیران بعنوان مدیر نمونه این شهرستان از سوی فرماندار انتخاب و در جلسه شورای اداری از وی تجلیل به عمل آمد.
سید محمد حسینی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساوجبلاغ در بررسی عملکرد مدیران بعنوان مدیر نمونه این شهرستان از سوی فرماندار انتخاب و در جلسه شورای اداری این شهرستان از وی تجلیل به عمل آمد . هر ساله با توجه به بررسی عملکرد مدیران شهرستانی در جهت ارتقای سلامت اداری و همچنین تلاش و استمرار در جهت بهبود وظایف سازمانی و بهروری مفید، از مدیران و مسئولین شهرستانی از رئیس اداره کتابخانه های عمومی به خاطر تلاش های فراوان خود تقدیر و لوح سپاسی به وی اهداء شد.
در جلسه دیروز شورای اداری سید محمد حسینی بعنوان رئیس نمونه شهرستان معرفی و به پاس تلاشهای مستمر از ایشان تقدیر بعمل آمد. این تقدیر به جهت ارتقاء سطح کمی و کیفی فعالیت های اداره در شهرستان، ایجاد تعامل بین مدیران دستگاه های اجرایی شهرستانی، پیگیری زمین های اهدایی( پیگیری ساخت و جذب مشارک های مردمی) صورت گرفت. سید محمد حسینی نیز پس از پایان مراسم با تشکر از حسن اعتماد فرماندار شهرستان گفت : این توجه فرماندار محترم نقطه آغازی در حرکت دوباره و با انگیزه فرهنگی کتابخانه های شهرستان و تلاش مضاعف در جهت بالندگی فرهنگی و ارتقاء سطح مطالعه مفید خواهد بود و امیدوارم که نگاه ویژه مسئولین به امر کتاب و کتابخوانی به ویژه جناب آقای مهندس پالیزگیر فرماندار محترم شهرستان افق روشنی در جهت بهبود هر چه بیشتر عملکرد مدیران و مسئولین شهرستانی باشد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود