19 فروردین 1394
شماره خبر: 139899

حضرت زهرا (س) چشمه زلال ولایت و واسطه فیض امامت است

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

حضرت زهرا (س) چشمه زلال ولایت و واسطه فیض امامت است


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل، صدیقه کبری،حضرت فاطمه زهرای مرضیه (سلام الله علیها)و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر پیامی صادر کرد.
مدیرکل کتابخانه های استان البرز به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل، صدیقه کبری،حضرت فاطمه زهرای مرضیه (سلام الله علیها)و هفته بزرگداشت زن و روز مادر پیامی صادر کرد به شرح ذیل : انا اعطیناک الکوثر،فصل لربک وانحر، انّ شانئک هوالابتر (سوره مبارکه کوثر.آیات 3-1) بیستم جمادی‌الثانی سالروز ولادت باسعادت دخت نبی مکرم اسلام(ص) ، مادر اهل‌بیت(ع) و چشمه‌ی زلال ولایت و واسطه‌ی فیض امامت حضرت زهرای مرضیه(س) نماد عصمت و پاکی در تمام ابعاد ، جلوه‌ای از جمال خداوند در عالم هستی و آغاز هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر ، یادآور جایگاه رفیع و والای زن درتفکر الهی ، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، شکوه وعظمت زنان فرهیخته‌ای است که درتاریخ پرافتخار این سرزمین ، زیباترین جلوه های عشق و ایثار را به تصویر کشیده‌اند. زن مظهر ایجاد آرامش و مودت در خانواده ، و خانواده بهترین بستر سالم برای رسیدن به کمال انسان است و این نهاد مقدس نقش عمده‌اى در ارتقا و رشد و پویایى جامعه ایفا مى‌کند, زن در خانواده نقش محوری داشته و علاوه بر وجهه‌ی انسانی و نقش اجتماعی‌در سطح جامعه، مسوولیت تربیت صحیح فرزند و پاسداری از کانون گرم خانواده را به عهده دارد. نقش‌ همسری و مادری ، دو نقش بی بدیل زنان در جهان‌آفرینش است که امنیت و سلامت روانی بشر را در درون خانواده تضمین می‌کند. و در انجام مطلوب این رسالت الهی، تاسی به حضرت فاطمه زهرای مرضیه (س) به عنوان الگویی عملی ، می‌تواند روشی مناسب برای تربیت صحیح نسل آینده باشد. کتابداران این مشاوران اندیشه و دانایی و دختران و بانوان عزیز عضو کتابخانه های عمومی سراسر استان سرافزار البرز، آموزه‌های مکتب فاطمی را به جامعه اسلامی نمایان تا این موهبت الهی در زندگی اجتماعی خانواده‌ها جاری و ساری شود. زیرا تنها مسیر صحیح زندگی انسان‌ها مسیر انسان‌ساز مکتب نبوی ، علوی و فاطمی است. اینجانب ضمن گرامیداشت سالی که با تدبیر هوشمندانه رهبر فرزانه‌ی انقلاب به نام سال " دولت و ملت ، همدلی و همزبانی" مزین گردیده است ، روز زن را به تمامی زنان بویژه همکاران عزیزم تبریک عرض نموده و عزم ، پایداری وتلاش صادقانه تمامی کتابداران فرهیخته را ارج نهاده ، توفیق همگان را از درگاه احدیت در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج)، تحت زعامت مقام عظمای ولایت ، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای ( مدظله‌العالی ) مسئلت می‌نمایم.
توفیق روزافزون دولتمردان تدبیر و امید ، خادمین نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران اسلامی را از خدای متعال آرزومندم.
شمس الله فلاح
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز
منبع: روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان البرز

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود