23 فروردین 1394
شماره خبر: 140138

20 مردادماه آخرین فرصت ارسال پاسخنامه های جشنواره ملی کتابخوانی رضوی

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

 20 مردادماه آخرین فرصت ارسال پاسخنامه های جشنواره ملی کتابخوانی رضوی


سرپرست معاونت فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی کتابخوانی رضوی را 20 مرداد ماه سال جاری عنوان کرد.
محمد طاهری با اشاره به برگزاری این جشنواره ملی برای پنجمین سال متوالی دراستان البرز، افزود:علاقه مندان می توانند تا زمان تعیین شده، در این جشنواره شرکت کنند.
وی با اشاره به انتخاب کتاب حکمت های رضوی برای دومین سال متوالی برای این جشنواره، اظهار داشت: این کتاب نوشته محمدجواد مروج طبسی و ترجمه عباس پورعبادی است که شامل یکهزار حکمت سبک زندگی از امام رضا (ع) است. سرپرست معاونت فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: متن کتاب، سوالات و پاسخنامه این مسابقه هم اکنون در پایگاه اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان البرز قرار دارد. وی اضافه کرد: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه کتابخوانی می توانند با مراجعه به این پایگاه اطلاع رسانی نسبت به دریافت کتاب، سوالات و پاسخنامه این مسابقه اقدام کنند. طاهری با بیان اینکه شرکت کنندگان پاسخنامه مسابقه کتابخوانی حکمت های رضوی را می توانند به نشانی الکترونیکی دبیرخانه جشنواره ارسال کنند، گفت: همچنین ارسال پاسخنامه ها به صورت پستی به دبیرخانه مسابقات بلامانع است . وی اظهار داشت: زمان مراسم قرعه کشی این مسابقه نیز همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) در تاریخ 25 مرداد سال جاری در سالن سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برگزار خواهد شد. طاهری با بیان اینکه مراسم اختتامیه این جشنواره نیز همزمان با دهه کرامت در اداره کل فرهنگ و ارشاد البرز برگزار می شود، بیان کرد: جوایز این مسابقات به این ترتیب است که هشت نفر اول این مسابقه کمک هزینه 10میلیون ریالی، هشت نفر دوم کمک هزینه ، پنج میلیون ریالی و هشت نفر سوم کمک هزینه دومیلیون ریالی دریافت می کنند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود