25 فروردین 1394
شماره خبر: 140241

تقدیر از فیلمسازان جوان البرزی به مناسبت هفته هنر انقلاب

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

تقدیر از فیلمسازان جوان البرزی به مناسبت هفته هنر انقلاب


همزمان با فرا رسیدن هفته هنر انقلاب و ایام شهادت سید شهیدان اهل قلم نشست تقدیر از فیلم سازان جوان و مستعد البرزی به همت حوزه هنری استان البرز برگزار می شود.
این مراسم روز پنجشنبه 27/1/1394 و از ساعت 15 در محل نگارخانه سوره حوزه هنری البرز به آدرس کرج،ضلع جنوبی میدان نبوت،کوچه میلاد 4 برگزار می شود. سجاد احسانفر مسئول دفتر هنرهای تصویری حوزه هنری البرز با اعلام این خبر گفت:این دفتر به مناسبت هفته هنر انقلاب در صدد است با اکران منتخبی از فیلمهای کوتاه تولیدشده توسط هنرمندان مرتبط با این مرکز در سال 1393 اقدام به تقدیر از این آثار نماید. احسان فر در ادامه به تاثیر مطلوب برگزاری این گونه نشست ها اشاره کرد و گفت: این گونه نشست ها میتواند تأثیر بسزایی در ایجاد انگیزه بیشتر برای فیلمسازان جوان انقلابی داشته باشد. و شاید هدف اصلی این نشست حفظ روحیه انقلابی فیلمسازان جوان انقلابی در عرصه تولیدات انقلابی در موضوعات مختلف می باشد. احسان فر در ادامه افزود سوژه های امروزی در هنر انقلابی بسیار گسترده تر از سال های قبل است. احسان فر در بخش دیگری از این گفتگو به رسالت فیلم ساز انقلابی اشاره کرد و گفت:هنر انقلابی امروز علاوه بر موضوعات ویژه، به مسائل روزمره جامعه هم نگاه و البته دین دارد. مسائلی که اگر ریشه آنها را جستجو کنیم جدا از ارزشهای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی نیستند. پرداختن به مواردی چون سبک زندگی، بنیانهای عقیدتی جامعه، اعتیاد و از این قبیل وظیفه سینما و هنر انقلابی است.
علاقمندان جهت آشنایی بیشتر با نحوه فعالیت های حوزه هنری استان البرز در هفته هنر انقلاب می توانند به پایگاه مجازی این مرکز به آدرس www.artalborz.ir مراجعه و از آخرین رویدادهای هنری استان مطلع گردند

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود