کارگاه آموزشی اخلاق حرفه ای در کار در دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری البرز
سپیدارآنلاین: گروه فرهنگی

احمد ترکاشوند، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستـی و گردشگری اسـتان البرز در راستای تغییر نگرش فرهنگی و ارتقاء سطح آموزش منابع انسانی شاغل در بخش گردشگری از برگزاری کارگاه آموزشی اخلاق حرفه ای در کار، ویژه شاغلین دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان خبر داد.
بنابر اظهارات این مقام مسئول در این کارگاه آموزشی 8 ساعته که با نظارت معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و توسط موسسه آموزشی بهار ارتباطات ایرانیان برگزار گردید، شاغلین دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان حضور داشتند. از سرفصل های کارگاه آموزشی یاد شده باید به موارد ذیل اشاره نمود: - مفاهیم مهندسی خواسته ها و تجزیه و تحلیل نیازهای مشتری و اهمیت آن در کسب و کار - مشتری و اهمیت آن در کسب و کار - مهارت های لازم برای برخورد با مشتری و مدیریت و اصول روانشناسی برخورد با شکایات مشتری- روش های زندگی با مشتری و اندازه گیری رضایت مشتری - بدست آوردن بازارها و مشتریان جدید از طریق رعایت اصول رفتاری برخورد با مشتری