30 خرداد 1394
شماره خبر: 144148

کودکان بازمانده از تحصیل در البرز جذب مدارس می‌شوند

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

کودکان بازمانده از تحصیل در البرز جذب مدارس می‌شوند


معاون ابتدایی آموزش و پرورش استان البرز گفت: با همکاری سازمان بهزیستی توانسته‌ایم کودکان بازمانده از تحصیل را بعد از شناسایی جذب مدارس کنیم.
جعفرمقیمی‌ در ارتباط با کودکان بازمانده از تحصیل اظهار داشت: با کمک سازمان بهزیستی استان توانسته‌ایم کودکانی که به دلایل مختلف وارد مدارس نشده‌ و از تحصیل جا مانده‌اند را شناسایی کنیم.
وی با اشاره به اینکه تعداد این کودکان اندک است، گفت: سعی ما براین است که این دانش آموزان را به حداقل برسانیم، که تا کنون نسبت به سایر استان‌های کشور رتبه بسیار خوبی را در جذب دانش‌آموز بازمانده از تحصیل داشته‌ایم. مقیمی‌ با بیان اینکه در نظر داریم صددرصد‌‌ دانش آموزانی که در دو سیستم اسناد و ثبت احوال هستند را جذب کنیم، خاطرنشان کرد: تا کنون در آمار اولیه 3 هزاردانش آموز شناسایی شده که با پالایشی که در پایان مهر ماه صورت گرفته این آمار به 500 نفر کاهش پیدا کرد که با همکاری بهزیستی در صدد شناسایی صددرصدی این افراد هستیم. معاون ابتدایی آموزش و پرورش البرز گفت: وضعیت دانش آموزان بازمانده از تحصیل تعیین و تکلیف شده است به‌نحوی که بعضی از این دانش‌آموزان به خارج از کشور انتقال داده شده و تعداد بسیاری اندکی هم به رحمت خدا رفته‌اند. وی در پایان با اشاره به اینکه این آمار مربوط به سال گذشته است، گفت: آمار جدید این دانش آموزان بعد از 15 مهرماه مشخص می‌شود.





منبع:تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود