1 تیر 1394
شماره خبر: 144265

دریافت پول هنگام ثبت‌نام در مدارس دولتی البرز ممنوع است

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

دریافت پول هنگام ثبت‌نام در مدارس دولتی البرز ممنوع است


رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان البرز گفت: در دستورالعمل‌هایی که به مدارس ابلاغ شده هیچ یک از مدارس دولتی در هنگام ثبت نام حق دریافت پول از اولیاء دانش‌آموزان را ندارند.
مراد مالمیر اظهار داشت: مدارس دولتی به جز دریافت پول کتاب در دوره‌ ابتدایی‌ و پیش‌دانشگاهی و همچنین دریافت حق بیمه دانش‌آموزی که مبلغ 7500 تومان است حق دریافت مبلغ دیگری را از اولیاء دانش‌آموزان ندارند. وی با توجه به مهاجرپذیر بودن استان البرز و افزایش 3 درصدی دانش‌آموزان در پایه اول ابتدایی عنوان کرد: بر اساس تدابیری که ستاد کمیته برنامه‌ریزی استان، مدیرکل و معاونین این اداره پیش‌بینی کرده‌اند در حال حاضر هیچ مشکلی در رابطه با ثبت نام دانش‌آموزان نداریم. رئیس‌ اداره ارزیابی‌ عملکرد آموزش‌و پرورش استان البرز گفت: ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی، اول راهنمایی و دوره اول متوسطه با حضور اولیاء دانش‌آموز و دانش آموزان صورت می‌گیرد، ولی باقی دانش آموزان در مقاطع مختلف بدون حضور اولیاء توسط همکاران درمدارس انجام می‌شود. مالمیر گفت: مدارس غیردولتی باید مبلغ شهریه‌ای که در دستورالعمل به آنها ابلاغ شده است را در یک پوستر یا مقوای بزرگ در معرض دید اولیا و دانش‌آموزان با مهر و امضاء مدیرمنطقه قرار داده تا رویت شود.
وی گفت: مدارس‌ غیردولتی علاوه برشهریه هزینه‌ای هم به عنوان شهریه خدمات ویژه دریافت می‌کنند که در سال‌ تحصیلی جدید این مدارس باید درخواست خود را به منطقه اعلام کرده و سپس مجوز لازم را دریافت کنند.



منبع:تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود