20 تیر 1394
شماره خبر: 145354

شرکت کارکنان ادارات و دستگاه های استان در جشنواره کتابخوانی حکمت های رضوی

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

شرکت کارکنان ادارات و دستگاه های استان در جشنواره کتابخوانی حکمت های رضوی


معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: کارکنان ادارات و دستگاه های استان با شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی در این برنامه ملی مشارکت فعال دارند.
در جشنواره کتابخوانی حکمتهای رضوی در این برنامه فرهنگی و ارزشی ملی مشارکت فعال داشته باشند که ارسال پاسخنامه های تکمیل شده حکایت از مشارکت فعال کارکنان ادارات و دستگاه های سطح استان در این جشنواره دارد. وی افزود: کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان البرز در هفته جاری با ارسال حدود 50 پاسخنامه در این مسابقه کتابخوانی شرکت کردند که دبیرخانه جشنواره حکمت های رضوی ضمن دعوت از کارکنان سایر ادارات و دستگاه های استان ، مشتاقانه منتظر شرکت آنان در این جشنواره کتابخوانی است. طاهری گفت: مهلت ارسال پاسخنامه به دبیرخانه جشنواره کتابخوانی حکمت های رضوی 20 مرداد 1394 است و علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند تا این تاریخ پاسخنامه های تکمیل شده را به دبیرخانه جشنواره واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز یا از طریق پست الکترونیک به نشانی اینترنتی razavi_alborz@yahoo.com ارسال نمایند .
ارسال 500 پاسخنامه به دبیرخانه جشنواره کتابخوانی حکمت های رضوی
معاون فرهنگی مطبوعاتی ادراه کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز همچنین گفت: تا کنون حدود 500 پاسخنامه به دبیر خانه جشنواره کتابخوانی حکمت های رضوی رسیده است که از این تعداد حدود 200 پاسخنامه مکتوب و 300 پاسخنامه از طریق رایانامه ارسال شده است که اغلب پاسخنامه های رسیده مربوط به سایر استانهای کشور می باشد. محمدطاهری افزود: در چهارمین جشنواره کتابخوانی رضوی حدود 5000 نفر شرکت کرده بودند و پیش بینی می شود با توجه به تبلیغات صورت گرفته در سطح کشور و مشارکت نهاد کتابخانه های عمومی در برگزاری این جشنواره میزان مشارکت مردم افزایش چشمگیری داشته باشد. گفتنی است: مراسم اختتامیه این جشنواره 25 مرداد ماه 94 همزمان با ایام دهه کرامت در محل سالن استاد سیروس صابر این اداره کل برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود