13 مرداد 1394
شماره خبر: 146727

"حاج روح الله" در صف محک چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

"حاج روح الله" در صف محک چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری


کتاب ماندگار «حاج روح‌الله» که زندگی نامه داستانی سردار شهید اسلام "حاج روح الله اصل دهقان" را برای مخاطبان به تصویر می کشد، و توانسته بود در فهرست آثار برتر شانزدهمین جایزه کتاب سال دفاع مقدس قرار گیرد به دبیرخانه چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری ارسال شد.
حاج روح‌الله اثر فاخر"معصومه قیطاسی" بانوی هنرمند البرزی است که در راستای ثبت زندگی نامه داستانی سرداران شهید استان البرز و به منظور ترویج فرهنگ ناب ایثار و شهادت به همت حوزه هنری استان البرز در سال 1392 منتشر و مورد استقبال بالای منتقدین و نویسندگان کتب دفاع مقدس قرار گرفت. اثر فاخر و البته خواندنی حاج روح الله در حالی در محک چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری قرار دارد که حوزه هنری استان البرز در تلاش است که با برگزاری مستمر کارگاه های داستان نویسی و ارتقای سطح محتوایی و فنی نویسندگان جوان استان البرز،قدم مهمی در راستای ثبت و ترویج زندگی نامه این الگوهای درخشان آسمان شهادت بردارد که تا کنون موفق به تهیه و تولید پنج اثر در این زمینه شده است. همچنین دیگر آثار فاخر راه یافته در این بخش نیز حاصل کارگاه های تخصصی داستان نویسی دفتر آفرینش های ادبی حوزه هنری استان البرز است که با هدف ارتقای سطح فنی و محتوایی هنرمندان و ادیبان البرزی برگزار و میزبان این هنرمندان میباشد.
گفتنی است جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری مهرماه سال جاری در شهر هنر پرور اصفهان برگزار و میزبان هنرمندان و آثار هنری تولید شده در مرکز استانی حوزه هنری سراسر کشور خواهد بود. شایان ذکر است علاقمندان جهت آشنایی بیشتر با نحوه فعالیتهای حوزه هنری استان البرز و اطلاع از برنامه های در حال انجام حوزه هنری میتوانند به پایگاه مجازی این مرکز به آدرس www.artalborz.ir مراجعه و از آخرین رویدادهای هنری استان نیز مطلع گردند. اخبار چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری را در همین درگاه مجازی پیگیری نمایید.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود