20 آبان 1391
شماره خبر: 14742

مراسم گرامیداشت شهدای غدیر در استان البرز برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

مراسم گرامیداشت شهدای غدیر در استان البرز برگزار شد

سپیدار آنلاین: مراسم گرامیداشت شهدای غدیر با حضور امام جمعه موقت تهران و امام جمعه کرج و مسئولان لشگری و کشوری در استان البرز برگزار شد.
مراسم گرامیداشت شهدای غدیر با حضور حجت الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران و حجت الاسلام کازرونی امام جمعه کرج، مسئولان استان و مسئولان لشگری و کشوری در استان البرز برگزار شد. اصغر عربیان استاندار البرز، سرهنگ باهک فرمانده سپاه کرج، مدیران کل استان البرز و فرماندهان استانی و کشوری و همچنین خانواده شهدا در این مراسم گرامیداشت حضور داشتند. این مراسم که در کانون جوانان بسیج حسینه عاشقان ثارالله برگزار شد و جمعیت کثیری در مراسم گرامیداشت شهدای غدیر حضور داشتند.
باید پیرو شهدای اقتدار باشیم
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در مراسم گرامیداشت شهدای غدیر، اظهار داشت: باید پیرو راه شهدای غدیر باشیم و تلاشمان حفظ نظام باشد. سردار بهرام حسینی مطلق ادامه داد: شهدای غدیر در راه عزت و افتخار ملت ایران به شهادت رسیدند. وی تصریح کرد: این مراسم خاص استان البرز نیست بلکه دو مراسم بزرگ سپاه است که امروز در کرج و فردا در تهران برگزار می شود. فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز افزود: بیشترین شهدای اقتدار متعلق به استان البرز است. سردار حسینی مطلق گفت: باید عهد و پیمان ببندیم که این مسیر نورانی را ترک نکنیم و در راه شهدا گام برداریم.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود