25 شهریور 1394
شماره خبر: 149230

درخشش هنرمندان خردسال و نوجوان فردیس در نهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

درخشش هنرمندان خردسال و نوجوان فردیس در نهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر


اسداله جعفری ضمن بیان این خبر اظهار داشت؛ نهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران در شهرستان اهر با شرکت ۵۱ گروه از ۲۵ استان کشور برگزار گردید و با درخشش هنرمندان نوجوان تئاتر فردیس به پایان رسید.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس افزود : در این جشنواره گروه نمایشی ردپا پاسارگاد با نمایش خیابانی "جشن تولد مرگ" با موضوع دفاع مقدس و نمایش خیابانی او .دی. پوس به کارگردانی احسان فلاحیان و بازیگری هنرمندان خردسال و نوجوان شهرستان فردیس، حضور داشتند و توانستند لوح تقدیر و جوایز این جشنواره را نصیب خود کنند. اسداله جعفری افزود : یکی از سیاستهای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس ، تاسیس ، افزایش و آموزش گروههای نمایشی جدید در سطح شهرستان فردیس است تا به افق ارتقای کمی و کیفی مطلوب در حوزه تئاتر این شهرستان نایل آییم و بتوانیم زمینه ساز شکل گیری و تبلور استعدادهای شکوفای حوزه تیاتر و بازیگری طی سالهای آتی برای شهرستان فردیس باشیم . گفتنی است ، گروه نمایشی "ردپا پاسارگاد" به کارگردانی آقای احسان فلاحیان و متشکل از بازیگران مستعد خردسال و نوجوان شهرستان فردیس است که تمرینات و کلاسهای آموزشی خود را با همکاری و حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس و در فرهنگسرای ولایت، برگزار مینمایند . عناوین لوح تقدیر و جوایز این جشنواره به شرح ذیل است :
بازیگری برتر خردسال و نوجوان : خانم ها یاشار صباغی، مائده توتوت سبز، زهرا کرمی، مارال نعمت زاده در نمایش « جشن تولد مرگ»
بازیگری دوم : زینب قمری برای بازی در نمایش « او .دی. پوس »
بازیگری سوم آقایان: احسان فلاحیان برای بازی در نمایش « او .دی. پوس »

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود