25 آبان 1391
شماره خبر: 15087

اعزام دانشجویان البرز به عتبات عالیات اربعین حسینی انجام می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

اعزام دانشجویان البرز به عتبات عالیات اربعین حسینی انجام می شود

سپیدار آنلاین: مسوول روابط عمومی بسیج دانشگاههای استان البرز گفت: اعزام دانشجویان این استان به عتبات عالیات در کشور عراق همزمان با سراسر کشور در اربعین حسینی انجام می شود.
سید روح الله فضلی اظهار داشت: در این سفر دانشجویان مسیر نجف تا کربلای معلی را طی سه روز همراه با سایر زائران به صورت پیاده طی می کنند. وی با بیان اینکه این دوره از اعزام ویژه دانشجویان پسر است ،افزود: ثبت نام از دانشجویان علاقمند به صورت اینترتنتی و حضوری صورت می گیرد. فضلی اضافه کرد: دانشجویان می توانند برای ثبت نام به سایت tavala.ir یا دفاتر بسیج دانشجویی در دانشگاههای خود مراجعه کنند. وی گفت: ثبت نام برای تمام دانشجویان که شرایط مجوز خروج از کشور را داشته باشند آزاد است. این مقام مسوول مهلت ثبت نام را تا دوم آذرماه سال جاری اعلام کرد و اضافه کرد:‌ این سفر از هفتم تا 18 دی ماه امسال انجام می شود. مسوول روابط عمومی بسیج دانشجویی دانشگاههای استان البرز خاطرنشان کرد: با اشاره به فرصت کم باقیمانده دانشجویان علاقمند به این سفر لازم است هر چه زودتر نسبت به ثبت نام و تهیه مدارک مورد نیاز بویژه گذرنامه اقدام کنند.
فضلی گفت: با توجه به استقبال گسترده دانشجویان و محدودیت اعزام ، نحوه انتخاب به صورت قرعه کشی خواهد بود. وی هزینه این سفر را برای هر دانشجو حدود پنج میلیون ریال ذکر کرد و افزود: امکان دریافت تسهیلات برای دانشجویان برای تامین هزینه این سفر فراهم شده است.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود