22 مهر 1394
شماره خبر: 150937

همکاری آموزش و پرورش و اداره کل ورزش و جوانان تنگاتنگ است

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

همکاری آموزش و پرورش و اداره کل ورزش و جوانان تنگاتنگ است


مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: همکاری اموزش و پرورش استان و اداره کل ورزش و جوانان نزدیک و تنگاتنگ است.
خسرو ساکی اظهار کرد: طلیعه همکاری بین اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل ورزش و جوانان استان البرز که از مهمترین دستگاههای مرتبط با جوانان و نوجوانان هستند خیر و برکات فراوانی را برای استان به همراه خواهد داشت. وی ادامه داد: علاوه بر این دو اداره کل، دستگاه های دیگر نیز می‌توانند در این زمینه به ورزش و استان کمک کنندو ما از هرگونه همکاری که باعث تقویت و پیشبرد بهتر استعدادیابی در استان شود استقبال می‌کنیم. ساکی به زمان مسئولیت دکتر سجادی در تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش اشاره کرده و گفت: در زمان دکتر سجادی اقدامات بسیار مثبتی برای ورزش دانش آموزی انجام گرفت و امروز نیز خرسندیم که ایشان در سمت معاون وزارت ورزش و جوانان توجه ویژه ای به ورزش دانش‌آموزی و استعدادیابی رده های سنی پایه دارند.
وی افزود: این طرح بر اساس تفاهم نامه وزارت ورزش و جوانان و وزارت آموزش و پرورش شکل گرفته اما به جرات می‌توان گفت در هیچ استانی به این صورت، عملیاتی نشده است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز اظهار کرد: تاکنون بیش از 13 هزار دانش آموز در مرحله ی اول و دو هزار و صد دانش آموز در مرحله ی دوم این طرح توسط 319 مربی غربالگری شده‌اند که از این اعداد و ارقام می‌توان به بزرگی و اهمیت کار پی برد. وی در پایان گفت: امیدوارم با حمایت مسئولان استانی و کشوری این طرح را با موفقیت به سر منزل مقصود برسانیم.

منبع ایسنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود