23 مهر 1394
شماره خبر: 151028

دیدار معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با مدیران مراکز و موسسات نظرآباد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

دیدار معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با مدیران مراکز و موسسات نظرآباد


معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در بازدید از مراکز و موسسات فرهنگی شهرستان نظرآباد با مدیران این مراکز دیدار کرد.
رضا رنجبرکهن رئیس این اداره در گفتگویی اظهار داشت:محمد طاهری معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه خانم فرشچی کارشناس واحد مطبوعات و خبرگزاری‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در بازدید از مراکز و موسسات فرهنگی و مطبوعاتی با مدیران این مراکز دیدار و ضمن مشاهده شرایط و امکانات آن‌ها در جریان مسائل و معضلات شهرستان نیز قرار گرفت.
در این دیدار ابتدا دفتر نشریه فرازالبرز مورد بازدید قرار گرفت و معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز آغاز به فعالیت این نشریه را حرکتی مبارک و میمون دانسته و هدف از این دیدار را حمایت از نشریات شهرستان در جهت تقویت حوزه مطبوعات البرز ذکر نمود. توسلی مدیر مسئول و اکبری سردبیر این نشریه نیز ضمن تشکر از حضور مدیران استانی در دفتر نشریه به بیان چشم‌اندازها و دغدغه‌های فرهنگی خود و تحریریه پرداختند. در ادامه این دیدار از دفتر نمایندگی روزنامه سایه، امین و سپهر ایرانیان و همچنین موسسه فرهنگی هنری ظهور نجم البرز نیز بازدید به عمل آمد و نکاتی در خصوص تسهیل روند کار این مراکز و تقویت ارتباط فعال با استان مورد تاکید قرار گرفت.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود