19 آبان 1394
شماره خبر: 152568

مانور رسانه های محلی البرز در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری های کشور

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

مانور رسانه های محلی البرز در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری های کشور


سید موسی حسینی کاشانی در بازدید از نمایشگاه مطبوعات گفت: رسانه های محلی با حضورشان در نمایشگاه توان و استقلال خود را به نمایش گذاشتند.
کاشانی با اظهار خوشحالی از حضور رسانه های محلی استان در این نمایشگاه بیان داشت : وزارتخانه و معاونت مطبوعاتی برنامه های فراوانی برای نشریات محلی دارد. وی اظهار کرد : حضور هفته نامه البرز فردا،روزنامه پیام آشنا،دو هفته نامه طلوع بیداری در غذفه های مجزا در این نمایشگاه نشان از رشد و بالندگی فضای رسانه ای استان است. مهندس کاشانی معتقد است رسانه هایی که صاحب فکر و اندیشه هستند با حضور در نمایشگاه مطبوعات باری دیگر با مردم بودن را به رخ کشیدند. نمایشگاه مطبوعات بزرگترین رویداد رسانه ای کشور است که صاحبان رسانه زیر یک سقف گرد هم می آیند و جشن می گیرند.
دبیر شورای فرهنگ عمومی البرز اظهار کرد: استقلال رسانه مهمترین رکن برای پیشرفت آن است که نشریات محلی البرز امسال به حضورشان در نمایشگاه رشد آن را نشان دادند. مدیر کل پس از بازدید از غرفه های هفته نامه البرز فردا ، روزنامه پیام آشنا و دوهفته نامه طلوع بیداری،ماهنامه تخصصی نفت و انرژی و دوماهنامه تخصصی پرواز آزاد گفت: امیدواریم سال آینده رسانه هی بیشتری از البرز در نمایشگاه حضور یابند. غرفه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز میزبان دکتر ایرانی معاون استاندار و فرماندار ویژه کرج ،عسگری مورودی مدیر کل امور اجتماعی استانداری البرز و همچنین خبرنگاران این استان نیز بوده است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود