5 آذر 1394
شماره خبر: 153646

سومین مجوز روزنامه در البرز صادر شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

سومین مجوز روزنامه در البرز صادر شد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: با پیگیری های به عمل آمده توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تلاش و کوشش قابل تحسین متولیان نشریه البرز فردا و همچنین حمایت همه جانبه مهندس طهایی ، با مساعدت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجوز سومین روزنامه استان البرز با عنوان " البرز فردا " صادر شد.
سید موسی حسینی کاشانی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، ضمن اعلام این موضوع اظهار داشت: حرکت منطقی و حرفه ای نشریه البرز فردا، از زمان صدور مجوز تا کنون نشان داده است که این نشریه و عوامل آن به دنبال ایجاد ساختار رسانه ای فعال و حرفه ای در استان است. وی ادامه داد: این نشریه که فعالیت خود را با مجوز دو هفته نامه آغاز کرد، با تلاش و پشتکار عوامل و دست اندرکاران آن توانست به هفته نامه تغییر وضعیت داده و در نهایت با مجوز هیات نظارت بر مطبوعات، و همچنین تلاش دست اندکاران این نشریه، به روزنامه تغییر وضعیت دهد. مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان البرز با اشاره به نیاز استان البرز به داشتن نشریات محلی فعال و پویا اظهارداشت: استان البرز دارای استعدادهای فراوان در حوزه اطلاع رسانی است، این استعداد و پتانسیل نیاز وجود یک روزنامه دیگر در جمع دو روزنامه را احساس می نمود. وی ادامه داد: رسانه های محلی در استان البرز توان بسیاری در حوزه اطلاع رسانی دارند که می بایست با همت و تلاش همچون نشریه البرز فردا، مسیر ترقی و تعالی را طی نمایند.
سید موسی حسینی کاشانی در ادامه به حمایت های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از نشریات محلی اشاره کرده و اظهارداشت: در دولت تدبیر و امید، تلاش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به دنبال حمایت ویژه از رسانه های محلی است. وی ادامه داد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، با حمایت های مادی و معنوی خود از نشریات محلی قصد دارد تا حوزه اطلاع رسانی را به سمت نشریات محلی سوق دهد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود