25 شهریور 1391
شماره خبر: 11581

تجمع 20 هزار نفری بسیجیان البرز برای محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر(ص)

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

تجمع 20 هزار نفری بسیجیان البرز برای محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر(ص)

سپیدار آنلاین: فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز از تجمع 20 هزار نفری بسیجیان و سپاهیان استان البرز به منظور محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) خبر داد.
سردار بهرام حسینی مطلق اظهار داشت: تجمع 20 هزار نفری در منطقه عمومی حصارک در روز ششم و هفتم مهر ماه سال جاری در آخرین روز هفته دفاع مقدس انجام می شود. وی با بیان اینکه این تجمع با دو هدف انجام می شود، اضافه کرد: نخستین هدف تست میزان آمادگی گردان جدید بسیج است که در کل کشور ابلاغ شده است. فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز ادامه داد: گردان بیت المقدس در کنار عاشورا، امام حسین(ع) و امام علی(ع) به پیکره دفاعی بسیج اضافه شده است. حسینی مطلق در خصوص هدف دوم تجمع 20 هزار نفری، افزود:هدف بعدی از برگزاری این تجمع باشکوه محکومیت اقدام موهن دشمن در هجمه به ساحت مقدس پیامبر(ص) است.
فرهنگ دفاع مقدس در کشور باید احیا شود
وی گفت: تلاش این است که فرهنگ دفاع مقدس را در سطح استان و کشور احیا کنیم و جوانان با الگو گیری از این فرهنگ جزو مدافعین نظام قرار گیرند. فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با بیان اینکه دشمنان به تنها چیزی که نمی اندیشند تهاجم نظامی به ایران است، تصریح کرد: دشمنان به غیر تهدید نظامی تمام تهدیدات را علیه ایران دنبال می کنند، جنگ فرهنگی، اقتصادی و ... از جمله مواردی است که دشمن دنبال می کند. حسینی مطلق افزود: بهترین پاسخ بسیجیان ما است که در حلقه های صالحین با حضور پررنگ در فضای مجازی عرصه را بر دشمن تنگ تر کنند. وی گفت: مسئولیت نمایشگاه ها با ناحیه امام حسین(ع) کرج است که در مجموع یک بخش اعظم از کار به این ناحیه اختصاص پیدا کرده است. فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز اظهار داشت: ارائه توانمندی های نظامی و رزمایش از دیگر برنامه های این نمایشگاه ها است و همچنین بیش از 40 غرفه متعدد در خصوص جنگ نرم، اقتصاد مقاومتی و بازسازی محورهای خیابان اصلی سوسنگرد دایر می شود. حسینی مطلق افزود: روز یکشنبه سالروز صدور فرمان امام راحل به منظور تشکیل نیروهای سه گانه در سپاه بود که نقطه عطفی برای این نیرو بود. فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: نیروی دریایی، زمینی و هوا فضا موثر و توانمندترین نیروهای سپاه هستند.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود