17 آذر 1394
شماره خبر: 154295

مدیرکل کتابخانه های البرز و امام جمعه مهرشهر از کتابخانه دکتر معین بازدید کردند

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

مدیرکل کتابخانه های البرز و امام جمعه مهرشهر از کتابخانه دکتر معین بازدید کردند


حجت الاسلام رضایی امام جمعه مهر شهر به همراه حجت الاسلام فلاح مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز از کتابخانه عمومی دکتر معین مهرشهر بازدید کردند.
حجت الاسلام رضایی امام جمعه مهر شهر به همراه فلاح مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز و ذکریا پور رییس اداره کتابخانه های شهرستان کرج ، از کتابخانه عمومی دکتر معین مهرشهر بازدید کرد.
در جریان این دیدار و بازدید حجت الاسلام فلاح مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز ضمن گرامیداشت روز دانشجو و یاد و خاطره شهدای دانشجوی انقلاب اسلامی گفت: کتابخانه ها در جریان انقلاب اسلامی نقش عمده ای داشتند و ثمره آن با رهبری امام امت و خون پاک شهدا به پیروزی انقلاب اسلامی انجامید. وی ادامه داد: همزمانی بازدید ودیدار امروز امام جمعه فرهیخته مهرشهر با روز دانشجو را به فال نیک می گیریم و امیدواریم این کتابخانه که یکی از کتابخانه های فعال در جذب دانش آموزان و دانشجویان است بتواند همچون گذشته با حمایت های امام جمعه مهرشهر و مسئولین شهری نقش خود را در توسعه کتاب و کتابخوانی به خوبی ایفا کند. حجت الاسلام فلاح در ادامه سخنان خود با اشراه به اینکه ائمه جمعه استان همواره از پشتیبانان کتابخانه های عمومی بوده اند گفت: با توجه به تفاهم نامه ای که با شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان البرز داشته ایم ، قصد داریم فرهنگ مطالعه را در میان مردم نهادینه کنیم و مطالعه کتاب در نماز عبادی-سیاسی جمعه،نذر مطالعه ،نذر کتاب و یاری در امر کتابخانه سازی در شاستان از مهم ترین اقداماتی است که طی ماه های اخیر صورت گرفته است. مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در پایان نیز به ارائه گزارشی از عملکرد اداره کل کتابخانه ها در حوزه های مختلف از جمله توسعه فضاهای کتاب خوانی،راه اندازی ایستگاه های مطالعه، افتتاح بخش کودک و نابینایان در البرز، افتتاح کتابخانه های سیار روستایی و نشست کتابخوان با رویکرد توسعه فرهنگ کتاب خوانی پرداخت. در ادامه این دیدار حجت الاسلام رضایی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد کتابخانه های عمومی در توسعه فضاهای کتابخوانی گفت: مردم کرج و به خصوص مهرشهر در امر مطالعه کتاب پیشگام هستند و ما نیز از توسعه فضاهای کتاب خوانی استقبال می کنیم و آماده هرگونه همکاری در راستای ایجاد کتابخانه و فراهم کردن بستر کتاب خوانی در این منطقه هستیم و امیدواریم با این همکاری شرایط مطالعه را برای مردم فراهم کنیم . در ادامه این دیدار امام جمعه مهرشهر و مدیرکل کتابخانه های عمومی استان از قرائت خانه برادران ، خواهران و بخش کودک کتابخانه دکتر معین بازدید کردند و از شرایط آن ابراز رضایت کردند. گفتنی است در این نشست حجت الاسلام فلاح از امام جمعه مهرشهر با اهدای لوح تقدیر و یک جلد قرآن کریم تقدیر کرد و امام جمعه مهرشهر در راستای اهمیت و ارج نهادن به کتاب و کتاب خوانی با تکمیل فرم،کارت عضویت افتخاری کتابخانه دکتر معین را دریافت کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود