9 دی 1394
شماره خبر: 155557

عصر شعر لبخند آسمانی در کتابخانه امیر کبیر برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

عصر شعر لبخند آسمانی در کتابخانه امیر کبیر برگزار شد


کتاب چوپان معاصر نوشته رضا احسان پور از شاعران طنزپرداز برجسته کشور در نشست عصر شعر لبخند آسمانی با حضور شاعران و اهالی ادب و هنر کتابخانه عمومی امیر کبیر کرج رونمایی شد.
در نشست عصر شعر لبخند آسمانی با حضور شاعران و اهالی ادب و هنر در کتابخانه عمومی امیر کبیر کرج کتاب "چوپان معاصر" نوشته رضا احسان پور از شاعران طنزپرداز برجسته کشور رونمایی شد.
در عصر شعر لبخند آسمانی که با همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان البرز در شب سالروز میلاد پیامبراکرم (ص) و امام جعفرصادق(ع) با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان، رضااحسان پور ، شاعران، نویسندگان، کتابداران و اصحاب رسانه برگزار شد؛ از کتاب" چوپان معاصر" نوشته رضا احسان پور از شاعران طنزپرداز برجسته کشور رونمایی شد. در این مراسم رضا احسان پور برخی از اشعار طنز خود را در حوزه های اجتماعی ارائه داد و پس از آن اساتید برجسته‌ی شعر و ادب البرز همچون حسن شعبانی(بانی)، بهرام نوری گندم آباد، محمد زارع زردینی و محمدزرگر به شعرخوانی پرداختند. حجت الاسلام فلاح در این مراسم ضمن تبریک سالروز میلاد پیامبراکرم (ص) و امام جعفرصادق(ع) و خوش آمدگویی به شاعران ، اهالی ادب و اصحاب رسانه به بیان سخنانی از سیره زندگانی پیامبراکرم(ص) پرداخت و در ادامه کتاب "چوپان معاصر" توسط حجت الاسلام فلاح رونمایی شد رضا احسان پور در خصوص این کتاب گفت: "چوپان معاصر" مجموعه مناجات های کوتاه و خودمانی خود با خداست که به شیوه ای خاص با تصویرگری مجید کاظمی به چاپ ششم رسیده است و مورد استقبال اهالی ادب و هنر قرار گرفته است و امیدوارم خوانندگان از خواندن این کتاب لذت ببرند. گفتنی است در پایان از رضا احسان پور و شاعران طنز پرداز و همچنین برندگان مسابقه مردان آسمانی با اهدای لوح سپاس و جوایزی از سوی اداره کل کتابخانه های عمومی استان البرز تقدیر شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود