8 آذر 1391
شماره خبر: 15688

پايگاه‌هاي بسيج روستايي در طالقان راه‌اندازي مي‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

پايگاه‌هاي بسيج روستايي در طالقان راه‌اندازي مي‌شود

سپیدار آنلاین: فرمانده سپاه شهرستان طالقان گفت: پايگاه‌هاي بسيج روستايي در طالقان راه‌اندازي مي‌شود.
حسن صيادي در مراسم تجليل از بسيجيان نمونه طالقان اظهار داشت: ترويج و توسعه تفکر بسيجي يکي از مهم‌ترين اقداماتي است که بايد توسط نهادهاي فرهنگي انجام شود.
وي افزود: تربيت و پرروش نيروهاي بسيجي مي‌تواند ما را از بسياري از هجمه‌هاي دشمنان بازدارد و سدي محکم در برابر دسايس آنان محسوب شود. اين مسئول با اشاره به اينکه نيروهاي بسيجي در تمام برهه‌ها همراه و همدل بوده‌اند افزود: اين نهاد مردمي تاکنون توانسته با حضور به موقع خود در صحنه‌هاي مختلف کارنامه درخشاني را به جاي بگذارد و توان خود را براي جهان به نمايش درآورد. صيادي با تأکيد بر اينکه نسل امروز نيز بايد بيش از گذشته با فرهنگ و تفکر بسيجي آشنا باشد ادامه داد: اجراي برنامه‌هاي فرهنگي و ترغيب جوانان به حضور در برنامه‌هاي بسيج مي‌تواند ما را در تربيت و پرورش نيروهاي بسيجي ياري دهد. وي در ادامه سخنان خود از افتتاح بيش از 10 پايگاه بسيج تا پايان سال‌جاري خبر داد و گفت: با توجه به تمهيدات انديشيده شده تا پايان سال‌جاري 10 پايگاه بسيج در ادارات و روستاهاي اين شهرستان راه‌اندازي مي‌شود.
راه‌اندازي بسيج جامعه پزشکي در روستاهاي طالقان
فرمانده سپاه طالقان در بخشي ديگر از سخنان خود از راه‌اندازي بسيج جامعه پزشکي در برخي از روستاهاي اين شهرستان خبر داد و گفت: راه‌اندازي بسيج جامعه پزشکي مي‌تواند گامي اساسي در توسعه سلامت ساکنان روستاها و افزايش خدمات پزشکي به اين مناطق محسوب شود. صيادي افزود: جوانان علاقمند بسياري براي حضور در اين پايگاه‌ها اعلام حضور کرده‌اند، لذا ما نيز براي فعاليت آنان و حضورشان در پايگاه‌هاي بسيج استقبال کرده‌ايم. وي در ادامه همچنين به برپايي همايش نهضت روشنگري و بصيرتي، همايش بسيج دانشجويي اشاره کرد و گفت: اين برنامه‌ها تا پايان هفته بسيج در اين شهرستان اجرايي خواهد شد. فرمانده سپاه ناحيه طالقان عطرافشاني قبور مطهر شهدا و اعزام خانواده معظم شهدا به مشهد مقدس را از ديگر برنامه‌هاي هفته بسيج اعلام کرد. در اين مراسم از 20 بسيجي نمونه اين شهرستان با اهداي لوح و ذکر صلوات تجليل شد.



منبع: خبرگزاري موج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود