8 آذر 1391
شماره خبر: 15711

تفكر بسيجي بستر پيشرفت كشور را فراهم كرد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 تفكر بسيجي بستر پيشرفت كشور را فراهم كرد

سپیدار آنلاین: مدير منطقه 8 شهرداري كرج ضمن گراميداشت هفته بسيجِ، عنوان كرد: اگر امروز بسيج و تفكر بسيجي نبود ايران در بسياري از برنامه هاي فرهنگي اجتماعي و سياسي به موفقيت هاي بزرگ دست نمي يافت.
عباس سعيدي كيا اظهار داشت: تربيت يافتگان بسيجي نام و نشان خويش را در گمنامي گرفته اند. اين مسئول بسيج را نيرويي كارآمد و سرمايه اي گرانبها براي انقلاب و كشور دانست و افزود: با وجود نيروهاي بسيجي است كه كشور از گزند دشمنان مصون مانده است. وي با اشاره به ناكامي هميشگي دشمنان اسلام در برابر كشور، عنوان كرد: با وجود اين نيروهاي خالص راه هاي ترقي در كشور با سرعت بيشتري پيموده مي شود و ايران رو به پيشرفت است. مدير منطقه 8 شهرداري كرج بسيج را تجلي ايثار، عشق و از خود گذشتگي ذكر و عنوان كرد: اگر امروز بسيج و تفكر بسيجي نبود ايران در بسياري از برنامه هاي فرهنگي اجتماعي و سياسي به موفقيت هاي بزرگ دست نمي يافت. سعيدي كيا با اشاره به اهميت بسيج و فرهنگ بسيجي اظهار داشت: فرهنگ بسيجي فرهنگ معنويت، شجاعت، غيرت،‌ استقلال و آزادگي است. اين مسئول ايمان به خدا را مهمترين ويژگي بسيج دانست و افزود: اگر اين ويژگي نباشد ايثار و از خود گذشتگي بسيجي مفهومي ندارد.
مراسم تقدير از بسيجيان نمونه در منطقه 8 كرج
مدير منطقه 8 شهرداري كرج در ادامه از مراسم تقدير از بسيجيان نمونه اين منطقه به مناسبت هفته بسيج خبر داد. سعيدي كيا عنوان كرد: تركاشوند از پايگاه شهيد عاملي و پرسنل منطقه 8 شهرداري كرج به عنوان بسيجي نمونه در اين منطقه انتخاب شد. اين مسئول انديشه والا و مكتب بسيج را يك ارزش و مايه افتخار براي جامعه اسلامي دانست و افزود: در پاسداشت و تروج آن نبايد از هيچ تلاشي فروگذار كرد. وي در پايان از فعاليت روابط عمومي منطقه در راستاي خدمت رساني به شهروندان در زمينه اطلاع رساني به وسيله چاپ بنر و ديگر اقدامات جهت پاسداشت هفته بسيج تقدير و تشكر كرد.




منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود