7 بهمن 1394
شماره خبر: 157456

امام جمعه چهارباغ:دهه فجر نقطه عطف انقلاب است

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

امام جمعه چهارباغ:دهه فجر نقطه عطف انقلاب است


امام جمعه چهارباغ با اشاره به ایثار انقلابیون در به ثمر رسیدن این انقلاب گفت: دهه فجر نقطه عطف انقلاب است و نباید ایثار شهدا را فراموش کرد.
امام جمعه چهارباغ دراولین جلسه هماهنگی ستادبزرگداشت برنامه‌های دهه مبارک فجر اظهار کرد: باید برنامه های دهه فجر همچون سنوات گذشته با شکوه هرچه تمام برگزار شود. امام جمعه چهارباغ در ادامه افزود: انقلاب اسلامي از نخستين روزهاي پيروزي بر کشورهاي اسلامي تاثيرات زيادي گذاشت و امروز اين تاثيرات به شکل نهضت هاي فراگير در بين مسلمانان منطقه در آمده است . حجت الاسلام محمدی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامي مردم ايران در انديشه اسلام گرايان نهادينه شده و آنان افکار مترقي اسلام را از طريق انقلاب اسلامي مشاهده کرده اند و لذا با بهره گيري از الگوهاي مبارزاتي مردم ايران وارد مبارزه با نظامهاي ديکتاتوري خود شده اند وی از این انقلاب به عنوان نقطه عطف تاریخ ایران یاد کرد و گفت: این اقتدار مرهون خون شهداست و اگر امروز در آسایش کامل هستیم به دلیل همین ایثارگری ها بود.
رئیس شورای فرهنگ عمومی چهارباغ در بخش دیگری از سخنان خود با تاکيد بر گراميداشت دهه مبارک فجر باید از فرصت دهه فجر برای تبین فلسفه انقلاب و انتقال ارزشها وپیام انقلاب به جوانان استفاده کرد تا آنان نیز با این انقلاب و شهدا بیشتر آشنا شوندچراکه دهه فجر حاصل مجاهدتهاي ساليان متمادي حضرت امام(ره) ومسلمانان معتقد است حجه الاسلام محمدی انقلاب اسلامي را معجزه اي الهي ذکر کرد و گفت:در دنياي معاصر انقلابهاي زيادي صورت گرفته اما بعد از مدتي در معرض نابودي قرار گرفته اند اما انقلاب اسلامي که هدف آن حاکميت ارزشهاي الهي است به رغم همه دشمني ها و توطئه ها با صلابت حرکتي رو به جلو دارد . وی همچنين بیان داشت: پيروزي انقلاب اسلامي ايران نظام اسلامي دستاوردهاي زيادي داشته که حاصل اين انقلاب الهي است لذا مسئولين بايد تلاش کنند خدمات انقلاب را براي مردم بازگو کرده و موجبات اميد آفريني را در مردم زنده کنند . امام جمعه چهارباغ درادامه افزود سی و هفت سال از پیروزی این انقلاب سپری شده است و انتخابات مختلفی در کشور برگزار شده است که در همین صحنه ها حضور ملت ایران تحسن برانگیز بوده وباردیگراقتداروعظمت ایران اسلامی رادرهفتم اسفندماه باحضورگسترده خود درپای صندوق های ر ای به جهانیان درتاریخ انقلاب به ثبت خواهند رساند. امام جمعه چهارباغ به وضعیت کنونی ایران در جهان و تحولات رخ داده اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ایران به عنوان یک کشور قدرتمند در مقابل چند قدرت جهانی پای میز مذاکره نشست که همین مساله اقتدار ایران را به جهانیان گوشزد می کند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود