11 بهمن 1394
شماره خبر: 157735

زنگ گلبانگ انقلاب اسلامی در مدارس استان البرز نواخته می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

زنگ گلبانگ انقلاب اسلامی در مدارس استان البرز نواخته می‌شود


مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: همزمان با سالروز ورود امام‌خمینی(ره) به کشور زنگ گلبانگ انقلاب اسلامی به‌صورت متمرکز و با حضور استاندار البرز در دبیرستان دخترانه شاهد عفاف ناحیه سه آموزش و پرورش نواخته می‌شود.
خسرو ساکی در جلسه ستاد دهه فجر استان البرز که در محل استانداری البرز برگزار شد، با تاکید بر اینکه کمیته فرهنگیان و دانش‌آموزان براساس وظایف محوله اقدامات خوبی تا کنون انجام داده است، اظهار داشت: ترویج گفتمان انقلاب اسلامی در بین جوامع دانش‌آموزی از جمله اقدامات حائز اهمیت است. وی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ایجاد هم‌بستگی نیز از دیگر امور مهمی است که در دستور کار ما قرار دارد، افزود: با همکاری فرمانداران تا کنون 358 برنامه مرتبط با بخش فرهنگیان و دانش‌آموزی تدارک دیده شده است. مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به اینکه همزمان با سالروز ورود امام‌خمینی(ره) به کشور زنگ گلبانگ انقلاب اسلامی به صورت متمرکز و با حضور استاندار البرز در دبیرستان دخترانه شاهد عفاف ناحیه سه آموزش و پرورش نواخته می‌شود، خاطرنشان کرد: در این ایام 15 پروژه با مجموع 122 کلاس درس به بهره‌برداری می‌رسد. وی با بیان اینکه از این تعداد 67 کلاس با اعتبارات دولتی و 55 کلاس با کمک و اعتبارات خیرین به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: در راستای برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های این ایام از توان و ظرفیت دانش‌آموزان نیز بهره‌گیری می‌شود.
جشن جوانی در البرز برگزار می‌شود
رضا گل‌محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در این جلسه با اشاره به اقدامات کمیته ورزشی ستاد دهه فجر استان البرز، بیان کرد: 293 برنامه در قالب برنامه‌های ورزش و جوانان در این کمیته ارائه شده است. وی با بیان اینکه جشن جوانی با همکاری آموزش و پرورش و 4هزار دانش‌آموز در این ایام برگزار می‌شود، تصریح کرد: سرکشی و دیدار با 84 خانواده شهید و ایثارگر نیز در این ایام توسط ورزشکاران و مسئولان مربوطه انجام می‌شود. مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با اشاره به اینکه تا کنون اقدامات لازم برای برگزاری مسابقات بین‌المللی اسکی و کاراته انجام شده است، اظهار داشت: افتتاح 10 پروژه ورزشی نیز در این ایام انجام می‌شود.وی با تاکید بر اینکه برنامه‌ریزی لازم برای حضور وزیر ورزش در همایش بزرگ سوارکاری صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: برگزاری برنامه‌ پیاده‌روی بزرگ خانوادگی نیز با همکاری نهادهای مربوطه انجام می‌شود.



منبع: تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود