12 بهمن 1394
شماره خبر: 157791

حضور نمایش های برتر حوزه هنری البرز در جشنواره سی و چهارمین جشنواره فجر

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

حضور نمایش های برتر حوزه هنری البرز  در جشنواره سی و چهارمین جشنواره فجر


جشنواره تاتر فجر امسال به حضور به یاد ماندنی و هنرمندانه نمایش های ویژه ای از استان البرز میهمان بود که وزن اتفاقات هنری این استان سرافراز را ارتقا بخشید.سه نمایش" ساده باتو یک ترانه "به کارگردانی نداقربانیان."یک زندگی بهتر "ازسید محمدرضا مرتضوی و" ژست"به کارگردانی فرامرز قلیچ خانی مجموعه نمایش هایی بودند که فرصت حضور در جشنواره و نشستن در چشم مخاطبان را یافتند.
نکته قابل توجه این سه نمایش همراهی هنرمندان مرتبط و فعال حوزه هنری در عناوین مختلفی چون نویسنده ،کارگردان و بازیگر در این نمایشها بود که از هر حیث صحنه نمایش جشنواره را به البرزی نموده بود.
ندا قربانیان که پیش از این از حوزه هنری البرز در جشنواره منطقه ای ماه شرکت کرده بود این بار با نمایش خوب و روان "ساده با تو یک ترانه" به تهیه کنندگی حوزه هنری استان البرز حضور فعال و آبرومندی در جشنواره بین المللی فجر داشت. فرامرز قلیچ خانی هنرمند خوش ذوق البرزی است که وی نیز با حمایت حوزه هنری در این چندساله نمایشهای خوبی به جشنواره های مختلف کشوری برده بود. امروز با نمایش "ژست" که نگاهی جالب و دیگرگونه به مقوله شانس دارد وارد میدان آزمون جشنواره شده است. حوزه هنری استان البرز همواره کوشیده است تا با حمایت از استعداد و ظرفیت بالای هنرمندان البرزی در شکوفایی و تعالی فرهنگ این خطه گام بردارد. شایان ذکر است علاقمندان جهت آشنایی بیشتر با نحوه فعالیتهای حوزه هنری استان البرز و اطلاع از برنامه های در حال انجام حوزه هنری میتوانند به پایگاه مجازی این مرکز به آدرس www.artalborz.ir مراجعه و از آخرین رویدادهای هنری استان نیز مطلع گردند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود