4 اسفند 1394
شماره خبر: 159219

اعزام بیش از یک هزار مبلغ مذهبی به مساجد وهیئات مذهبی استان البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

اعزام بیش از یک هزار مبلغ مذهبی به مساجد وهیئات مذهبی استان البرز


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز از اعزام بیش از یک هزار مبلغ مذهبی در ایام شهادت حضرت زهرا (س) به مناطق مختلف استان خبرداد.
حجت الاسلام سید عباس مسعودی در خصوص ویژه برنامه های دو دهه شهادت حضرت زهرا (س) افزود: یکی از مهمترین برنامه های سازمان تبلیغات اعزام مبلغ به حسینیه ها، مساجد و هیئات مذهبی است که با هماهنگی حوزه علمیه قم انجام می شود. وی، فعال سازی هیئات مذهبی، پخش تراکت یا فاطمه الزهرا (س) در هیئت های مذهبی، فضاسازی مناسب برای ایام شهادت حضرت زهرا (س)، اجتماع فاطمیون در دهه دوم فاطمیه در میدان شهدای کرج با همکاری شهرداری و هیات رزمندگان، توزیع کتاب با موضوع حضرت زهرا (س) و مسابقه کتابخوانی را از دیگر برنامه ها در این ایام برشمرد. وی اظهار داشت: در اجرای مسابقه کتابخوانی، عناوینی با موضوع زندگی و شخصیت حضرت زهرا (س) انتخاب و در ایام فاطمیه در اماکن مذهبی توزیع و آئین اختتامیه و تجلیل از برترین ها در ایام ولادت حضرت زهرا (س) برگزار می شود. مسعودی همچنین برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب در مدارس را به عنوان یکی از دستاوردهای حضرت زهرا (س) از دیگر برنامه ها در ایام فاطمیه عنوان کرد.
آمادگی 3600 مسجد، حسینیه و هیئت مذهبی برای برگزاری مراسم شهادت
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز همچنین به آمادگی 3600 مسجد، حسینیه و هیئت مذهبی برای برگزاری مراسم شهادت اشاره کرد و گفت: از این تعداد اماکن مذهبی، 800 حسینیه و مسجد در استان به منظور برگزاری مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) آماده هستند. وی ادامه داد: همچنین قریب به 2800 هیئت مذهبی فعال در استان وجود دارند که در همه مناسبت های سال فعالیت های اثر گذاری را از خود در برگزاری مراسم و برنامه های مذهبی نشان داده اند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود