11 اسفند 1394
شماره خبر: 159644

اکران "رسوایی 2" فیلم منتخب سی و چهارمین جشنواره بین المللی فجر در سینما هجرت

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

 اکران "رسوایی 2" فیلم منتخب سی و چهارمین جشنواره بین المللی فجر در سینما هجرت


اکران فیلم های منتخب حوزه هنری، از سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم فجر به همت حوزه هنری استان البرز، مردم هنردوست البرز را در سینما هجرت، قدیمی ترین و پر خاطره ترین سینمای استان گرد هم می آورد.
"رسوایی2" آخرین اثر "مسعود ده نمکی" و از شمار کارهای مستمر وی است که گرچه در جشنواره ها و در نگاه منتقدان معمولا ثمری در بر ندارد اما مخاطب را برای تماشای بازی شیرین بازیگران آن به سینما میکشاند. این رغبت مخاطبان و عموم مردم به تماشای آثار ده نمکی بهترین بهانه است تا در اکران منتخب حوزه هنری از سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم فجر، چهارشنبه 12 اسفند ماه 1394 این فیلم بر روی پرده سینما هجرت استان البرز اکران و در مقابل دیدگان مردم شریف استان البرز قرار گیرد. در "رسوایی2"، 10 سال از زمان ماجرای اول سپری گشته است و اکبر عبدی در نقش پیرمردی روحانی به نام حاج یوسف با دیدن آسیب های اجتماعی این شهر فرضی سعی در انظار مردم و مسئولین این شهر است که «تا خدا این شهر را تکان نداده به خودتان تکانی بدهید »، اما برخی او را جدی نمیگیرند و برخی با شایعه وقوع زلزله و عذاب دستمایه شروع داستان را فراهم میکنند. طرد دوباره حاج یوسف باز نخ تسبیح داستان ده نمکی است از بازیگران اصلی این فیلم میتوان از اکبر عبدی، محمد رضا شریفی نیا، سحر قریشی، مهران رجبی، فخرالدین صدیق شریف، امین ایمانی و امیر نوری را نام برد. عزیزان مشتاق به تماشای فیلم های جشنواره میتوانند برای تهیه بلیط و تماشای فیلم های منتخب از مراکز ذیل اقدام به تهیه بلیط نمایند:
"حوزه هنری استان البرز واقع در میدان نبوت به سمت خیابان مطهری کوچه میلاد 4، حوزه هنری استان البرز"
"گیشه ی فروش بلیط سینما هجرت در میدان مرکزی شهر کرج"
"کافه کتاب سما به آدرس کرج، بلوار امام زاده حسن(ع)، بین مصلای کرج و چهارراه مصباح "
شایان ذکر است علاقمندان جهت آشنایی بیشتر با نحوه فعالیتهای حوزه هنری استان البرز و اطلاع از برنامه های در حال انجام حوزه هنری میتوانندبه پایگاه اطلاع رسانی این مرکز به آدرس www.artalborz.ir مراجعه و از آخرین رویدادهای هنری استان نیز مطلع گردند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود