22 فروردین 1395
شماره خبر: 160903

کارگروه شاداب سازی کتابخانه های استان البرز فعال شده است

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

کارگروه شاداب سازی کتابخانه های استان البرز فعال شده است


معاون اداره کل کتابخانه های عمومی استان البرز از فعال شدن کمیته ای با عنوان شاداب سازی کتابخانه های عمومی با هدف بهسازی و زیبا سازی محیط بیرونی و فضاهای داخلی کتابخانه های عمومی در سطح استان خبر داد.
دکتر محمد کریم صابری از فعال شدن کمیته ای با عنوان شاداب سازی کتابخانه های عمومی با هدف بهسازی و زیبا سازی محیط بیرونی و فضاهای داخلی کتابخانه های عمومی در سطح استان خبر داد.
معاون اداره کل کتابخانه های عمومی استان البرز در ادامه افزود: در این کارگروه که با همکاری امور کتابخانه ها، واحد عمران ستاد اداره کل و روسای ادارات کتابخانه های عمومی شهرستانهای استان بصورت منظم تشکیل و با جدیت تمام پیگیری های لازم مربوط به بهسازی و زیبا سازی و همچنین شاداب سازی محیط داخلی و بیرونی کتابخانه های عمومی، بخش کودک و سایر بخش های فعال کتابخانه ها را دنبال می کند . دکتر صابری گفت : در سال گذشته کتابخانه های عمومی دکتر معین مهر شهر، مشکین دشت، کتابخانه های علامه امینی و ابن سینا در فردیس، یاس ماهدشت - بخش کودک، کتابخانه امام محمد باقر در نظرآباد و چند باب کتابخانه دیگر زیبا سازی انجام گرفته است. امسال نیز در تداوم برنامه های سال قبل پیگیری های مربوط به این امر صورت خواهد پذیرفت. معاون کتابخانه های عمومی استان البرز در ادامه از اجرای برنامه های خواندن خبر داد و گفت: امسال همه برنامه های کتابخانه های عمومی در استان البرز علاوه بر فعال سازی و تامین نیازهای کتابخانه ها بر محور خواندن برنامه ریزی می شود. از خانواده های محترم درخواست می کنم که به موضوع خواندن و مطالعه خود و فرزندانشان بیشتر توجه کنند. ما زمینه آرامش و مطالعه خانواده های محترم را در کتابخانه های عمومی فراهم می کنیم و خانواده های عزیز مخصوصا مادران محترم هم زمینه حضور خود و فرزندانشان در کتابخانه های عمومی را فراهم نمایند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود