9 اردیبهشت 1395
شماره خبر: 162030

ضرورت تربیت جوانان انقلابی برای مقابله با جنگ نرم دشمن

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

ضرورت تربیت جوانان انقلابی برای مقابله با جنگ نرم دشمن


مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان البرز بر ضرورت تربیت جوانان انقلابی و مومن برای مقابله با جنگ نرم دشمنان تاکید کرد.
حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی اظهار کرد: تربیت جوانان انقلابی و مومن برای مقابله با جنگ نرم دشمن ضرورتی انکار ناپذری است.وی در ادامه با تاکید بر اینکه جوانان و نوجوانان قشر با نشاط جامعه هستند، گفت: جوانان با هدایت و جهت دهی دستگاه ها و متولیان فرهنگی کشور می توانند نقش اثرگذاری در روند تحول فرهنگی جامعه ایفاء کنند. مسعودی با تاکید بر اینکه نباید جوانان جذب شبکه های انحرافی دشمنان نظام و انقلاب شوند، گفت: متولیان فرهنگی و مسئولان اجرایی کشور باید با ارائه راهکار مناسب آنها را با ارزش های انقلاب و فرهنگ غنی اسلام و قرآن عجین کنند.
بی‌توجهی به نسل جوان صدمات غیرقابل جبرانی در پی دارد
وی بر ضرورت سرمایه گذاری روی نسل جوان تاکید کرد و گفت: وقتی جوانی با قرآن و فرهنگ اسلامی خو بگیرد خود به خود روحیه کار و تلاشش تقویت شده و نوعی نشاط را برای جامعه به ارمغان می آورد. مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: در ابتدای پیروزی انقلاب، جوانان و نوجوانان نقش اثرگذاری را در حوادث و رویداد های آن زمان ایفاء کردند و این ناشی از روحیه معنوی و اخلاق اسلامی آنها بود که جانانه گوش به فرمان حضرت امام (ره) در همه عرصه ها حضور فعال داشته و نقش آفرینی می کردند. وی افزود: باید قدر و ارزش این جوانان را به خوبی درک کنیم و با بهرگیری از توان تبلیغی و شیوه های نوین آنها را با ارزش های انقلاب اسلامی به خوبی آشنا کنیم چرا که غفلت از این نسل با نشاط منجر به بروز آسیب های روحی و معنوی در جامعه می‌شود. مسعودی گفت: بی توجهی به نسل جوان صدمات غیر قابل جبرانی برای کشور به دنبال دارد این وظیفه دستگاه های اجرایی و فرهنگی است که با اجرای طرح ها و برنامه های اثرگذار روحیه معنوی و اخلاقی را در جوانان تقویت کنند.
ضرورت بهره گیری از گفتمان دینی و انقلابی در جامعه
وی ادامه داد: جوانان ما باید بدانند که اسلام و آموزه های دینی تنها راه نجات آنها در جامعه است به همین منظور باید با بهرگیری از توان تبلیغی روحانیون و اساتید دلسوز دانشگاه آنها را با آموزه های اسلامی آشنا کنیم. وی در پایان یکی از راهکار های اثر گذار توسعه و ترویج فعالیت های فرهنگی را بهرگیری از گفتمان دینی و انقلابی اثر گذار دانست و تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی به خوبی در این حوزه نفوذ کرده و با بهرگیری از توان روحانیون مستقر و اساتید برجسته در سطح دانشگاه ها و حوزه های علمیه در این زمینه فعالیت های اثر گذاری را انجام داده است.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود