27 اردیبهشت 1395
شماره خبر: 163115

شاهنامه خوانی انجمن ادبی عصر جدید در کتابخانه الهادی برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

شاهنامه خوانی انجمن ادبی عصر جدید در کتابخانه الهادی برگزار شد


به مناسبت روز بزرگداشت فردوسی شاعر پرآوازه ایرانی نشست جمع خوانی شاهنامه توسط اعضاء انجمن ادبی و علاقمندان به این شاعر بزرگ در کتابخانه الهادی برگزار شد.
به مناسبت روز بزرگداشت فردوسی شاعر پرآوازه ایرانی نشست جمع خوانی شاهنامه توسط اعضاء انجمن ادبی و علاقمندان به این شاعر بزرگ در کتابخانه الهادی شهر هشتگرد در ساوجبلاغ برگزار شد.
سید محمد حسینی با اعلام این خبر گفت: انجمن ادبی "عصر جدید" یکی از انجمن های فعال در سطح استان البرز و شهرستان ساوجبلاغ می باشد که هر هفته اقدام به برگزاری نشست های ادبی شامل نقد، شاهنامه خوانی، حافظ خوانی، مثنوی خوانی، جمع خوانی کتاب، معرفی کتاب و همچنین فنون داستان نویسی در کتابخانه الهادی می نماید. رییس کتابخانه های عمومی شهرستان ساوجبلاغ ادامه داد: این انجمن با بیش از 100عضو فعال در ایام مختلف سال اقدام به برگزاری جلسات منظم نموده و به فراخور هر مناسبت کتاب و مطالبی جهت ارائه و آشنایی اعضاء انجمن با آن مناسبت معرفی و در حیطه نقد و بررسی قرار می دهند. وی در ادامه افزود: روز شنبه بیست و پنجم اردیبهشت که بعنوان روز بزرگداشت فردوسی معرفی شده است، اعضاء و رئیس انجمن "عصر جدید" با دعوت از اعضای انجمن ادبی "یاس سپید" و اعضاء فعال و علاقمند به شاهنامه خوانی در محل کتابخانه الهادی اقدام به جمع خوانی شاهنامه نمودند. حسینی گفت: این انجمن با برگزاری بیش از 50 جلسه در سال و 144ساعت نقد و بررسی مفید کتاب یکی از پویاترین انجمن های ادبی ساوجبلاغ و استان البرز می باشد. همچنین می توان به نقد بیش از ده ها عنوان کتاب در سال گذشته و برگزاری دوره های متعدد داستان نویسی بصورت کاملا رایگان به علاقمندان در طول سال 94 اشاره کرد. وی در پایان به سلسله نشست های کتابخوان در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: از آغاز نشست های کتابخوان تاکنون کتابخانه های عمومی ساوجبلاغ به همت کتابداران ساعی و کوشای خود موفق به برگزاری 10 نشست کتابخوان و جمع خوانی کتاب نموده است که جا دارد از تمامی کتابداران این شهرستان تقدیر و تشکری ارزنده نمایم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود