22 آذر 1391
شماره خبر: 16454

محافل قرآنی زمينه‌ساز مقابله با جنگ نرم دشمنان است

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

محافل قرآنی زمينه‌ساز مقابله با جنگ نرم دشمنان است


سپیدارآنلاین: مديركل تبليغات اسلامی استان البرز گفت: محافل قرآنی زمينه‌ساز مقابله با جنگ نرم هستند و بايد به‌عنوان كانون‌های تربيتی برای مقابله با هجمه‌های دشمن تقويت شوند.
حجت‌الاسلام مسعودی، مديركل تبليغات اسلامی استان البرز در ديدار با كارشناسان علوم قرآنی ادرات تابعه در كرج گفت: محافل قرآنی بايد مأمن بصيرت‌افزايی باشند و با توجه به جايگاه آن‌ها بايد به‌عنوان كانون‌های تربيتی برای مقابله با هجمه‌های دشمن تقويت شوند. وی افزود: امروز قاريان و حافظان قرآن كريم به‌عنوان پرچم‌داران عرصه ترويج و گسترش فرهنگ قرآنی، وظيفه سنگينی در هدايت جامعه به‌سوی كمال و سعادت برعهده دارند و بايد در راستای گسترش جريان آگاهی و بصيرت‌بخشی در جامعه مؤثر عمل كنند.
حجت‌الاسلام مسعودی خاطرنشان كرد: استكبار جهانی با بهره‌گيری از توان ماهواره‌ای و اينترنتی خود هر روز شبهات جديدی را عليه نظام اسلامی و ارزش‌های آن ترويج می‌كند و درمان همه اين بی‌دينی‌ها و مشكلات اجتماعی پناه بردن به دامان امن الهی، شركت در محافل قرآنی و تمسك به آيات قرآن است. وی ادامه داد: اهتمام به ترويج معارف قرآنی، بهترين عامل در مقابل هجمه‌های بزرگ فرهنگی دشمنان دين و انقلاب اسلامی است چرا كه قرآن كريم معجزه جاويد رسول اكرم(ص) و چشمه جوشان معرفت الهی است كه انسان با تمسك به آن می‌تواند خود را در مقابل همه فقرهای فرهنگی، اجتماعی، سياسی مصون سازد. وی اظهار کرد: اگر اين كار تربيتی به‌صورت تشكيلاتی و منسجم انجام بگيرد، ارزش‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی به نسل جوان بهتر منتقل می‌شود و شاهد تحولی عظيم در عرصه‌های مختلف خواهيم بود. مسعودی تأكيد كرد: بحث جنگ نرم، بصيرت‌بخشی به جوانان، تبيين نقش ولايت و رهبری در مهار كردن بحران‌ها و مديريت بحران‌ها و تبيين اصول انقلاب و حفظ دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی از جمله موضوعاتی است كه بايد در محافل قرآنی مورد توجه قرار گيرد و مردم نيز بايد در راه گسترش فرهنگ قرآنی و دينی تلاش و كوشش و در عمل به احكام عاليه قرآن كريم همت كنند. وی در پايان گفت: رسالت مبلغان قرآن نيز گسترش فرهنگ قرآن و تبيين رهنمودهای آن ميان عموم مردم بويژه نوجوانان و جوانان است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود