6 تیر 1395
شماره خبر: 165370

اجرای طرح تابستانه خرید کتاب در استان البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

اجرای طرح تابستانه خرید کتاب در استان البرز


معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از اجرای طرح تابستانه خرید کتاب در ماه های تیر و مرداد سال جاری از طریق کتاب فروشی های استان خبرداد.
محمد طاهری با اشاره به اینکه این طرح جهت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی به خصوص در اوقات فراغت انجام می شود، افزود: طرح تابستانه خرید کتاب با 20 الی 25 درصد تخفیف خرید کتاب از 16 تیر تا 15 مرداد 1395 و از طریق کتابفروشی های متقاضی شرکت در طرح در البرز به اجرا درمی آید. وی گفت: کتابفروشی های مجهز به سیستم رایانه و اینترنت و دارای پروانه کسب از اتحادیه جهت شرکت در طرح تابستانه خرید کتاب باید در سامانه خانه کتاب ketab.ir ثبت نام نمایند. طاهری اظهار داشت: هر خریدار می تواند تا سقف یک میلیون ریال از یک کتابفروشی و در صورت نیاز علاوه بر آن تا سقف مبلغ مذکور از چند کتابفروشی خرید نماید و مقدار تخفیف کتاب های عمومی 20 درصد و کتاب های کودکان 25 درصد تخفیف می باشد. وی اضافه کرد: طرح کتابفروشی به وسعت ایران و طرح عیدانه کتاب از جمله طرح هایی بوده که خانه کتاب با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از طریق کتابفروشی های سراسر کشور در سال 1394 به اجرا گذاشته و مورد استقبال مردم در استان البرز نیز قرار گرفته است.
طاهری گفت: شهروندان علاقه مند به بهرمندی از این طرح از 16 تیر تا 15 آبان ماه 1395 می توانند به کتابفروشی هایی که مجری این طرح هستند و توسط پایگاه خبری این اداره کل و خانه کتاب معرفی می شود ، مراجعه کنند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود