12 تیر 1395
شماره خبر: 165702

50 طرح حمایتی در ناحیه یک اموزشی کرج اجرا شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

50 طرح حمایتی در ناحیه یک اموزشی کرج اجرا شد


معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش ناحیه یک کرج از اجرای 50 طرح حمایتی در مجموعه اداری ، مراکز آموزشی و فرهنگی این ناحیه خبر داد.
رضا شفائی گفت: این طرح ها با هدف ایجاد زیر ساخت های لازم در زمینه فرآیند تعلیم و تربیت در مدارس در دو بخش فضا و تجهیزات آموزشی ، ساماندهی نیروی انسانی ، پروژه های عمرانی اجرایی شده است. وی اظهار کرد: توسعه فضاهای آموزشی ، ورزشی و فرهنگی یکی از اهداف مهم آموزش و پرورش ناحیه یک کرج را به دلیل نیاز منطقه تشکیل می دهد که در سال تحصیلی 95-94 با مشارکت خیرین مدرسه ساز و نوسازی مدارس 3 مدرسه تازه تاسیس به فضاهای آموزشی این ناحیه افزوده شد. وی تاسیس دارالقرآن و مرکز آموزش ضمن خدمت فرهنگیان را از دیگر طرح های آموزشی مورد بهره برداری قرار گرفته در سال تحصیلی 95-94 در ناحیه یک کرج ذکر کرد. معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش ناحیه یک کرج تکمیل پروژه های نیمه کاره مدارس ، بازسازی ، تعمیر ، آسفالت حیاط و ایزوگام سقف مدارس ، هم سطح سازی و کاشت چمن مصنوعی در کانون امام علی (ع)، آماده سازی فضای مرکز مشاوره ، رنگ آمیزی و نقاشی ، بهسازی و تعمیرات جزئی و سرویس بهداشتی 26 مدرسه را از دیگر طرح های اجرایی ناحیه یک کرج برشمرد. شفائی تفکیک مقطع آموزشی در 6 مدرسه ، استقرار پایه نهم در 126 کلاس درس ، توزیع بیش از 3 هزار و 218 اقلام کالایی، جمع اوری اموال اسقاطی از تمامی مدارس و انتقال به انبار مرکزی، فعال کردن سامانه و سایت اموال، صدور احکام رتبه بندی بازنشستگان ، ساماندهی نیروهای قرار دادی را از دیگر طرح های اجرایی شده در آموزش و پرورش ناحیه یک کرج عنوان کرد.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش ناحیه یک کرج افزود: افزایش سقف وام ضروری از 9 به 11 میلیون تومان، افزایش طول مدت باز پرداخت از 25 ماه به 36 ماه و افزایش 20 درصدی درآمدهای اختصاصی ، بیمه فرهنگیان ، توزیع 54 مرحله شیر در مدارس و توزیع به موقع کتب درسی ابتدایی و پیش دانشگاهی از دیگر طرح های اجرا شده در این ناحیه است. شفائی گفت: آماده سازی اردوگاه دانش آموزی سر زیارت در جاده چالوس، اولین خانه علم البرز ، سالن ورزشی کوثر، ایجاد کارگاه مکانیک برای هنرستان شهدای حصار ، اولین مرکز یادگیری سواد محلی حصار ، ایجاد تسهیلات ویژه رفاهی - خدماتی برای فرهنگیان شاغل در جاده چالوس نیز در این ناحیه اجرایی شده است. ناحیه یک کرج 53 هزار دانش آموز و 3 هزار و 500 فرهنگی دارد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود