19 تیر 1395
شماره خبر: 165991

ناحیه سه کرج مقام اول استانی را در برنامه های فرهنگی - هنری کسب کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

ناحیه سه کرج مقام اول استانی را در برنامه های فرهنگی - هنری کسب کرد


معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه سه کرج از کسب مقام اول این ناحیه در برنامه های فرهنگی - هنری در بین نواحی و مناطق هشتگانه آموزش و پرورش البرز خبر داد.
مجتبی عراقی افزود: با اعلام نتایج استانی مسابقات فرهنگی - هنری ، دانش آموزان و فرهنگیان این ناحیه با کسب 40 درصد از مجموع برنامه های اجرایی در سال تحصیلی 95-94 توانست مقام اول استان را به خود اختصاص دهند. وی اظهار کرد: دانش آموزان و فرهنگیان این ناحیه با کسب 68 رتبه برتر استانی به مقام اول ، ناحیه یک و 4 کرج به ترتیب رتبه های دوم و سوم را به دست آوردند.
معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه سه کرج گفت: این ناحیه با کسب 38 رتبه اولی ، 24 مقام دومی و 6 رتبه سومی در مسابقات فرهنگی - هنری استان در سال تحصیلی 95-94 توانست به رتبه برتر در بین مناطق و نواحی اداره کل آموزش و پرورش البرز دست پیدا کند. عراقی در ادامه به راه یابی 25 دانش آموز و معلم این ناحیه در فراخوان پرسش مهر 16 ریاست جمهوری ایران پرداخت و خاطرنشان شد: این تعداد با کسب رتبه اول در البرز به مرحله کشوری راه پیدا کردند.وی بیان کرد: از بین راه یافتگان به مرحله کشوری ، دانش آموزان امیر پارسا مباشران و الهام السادات میرسلیمی با کسب امتیاز بالا مقام اول کشوری را در پرسش مهر 16 ریاست جمهوری به خود اختصاص دادند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود