20 تیر 1395
شماره خبر: 166051

شرکت موسسات و کانون های فرهنگی قرآنی در جشنواره عفاف و حجاب البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

شرکت موسسات و کانون های فرهنگی قرآنی در جشنواره عفاف و حجاب البرز


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از تمام موسسات و کانون های فرهنگی قرآنی و هنرمندان حوزه تجسمی و عکاسان خواست تا با ارسال آثار در نخستین جشنواره عفاف و حجاب این استان شرکت کنند.
سید موسی حسینی کاشانی افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز به مناسبت هفته حجاب و عفاف علاوه بر جشنواره فرهنگی کتابخوانی، گزارش و مقالات رسانه ای، ناشر و کتاب برتر حوزه های موسسات فرهنگی هنری ، موسسات قرآن و عترت، کانون های فرهنگی هنری مساجد و هنرمندان حوزه تجسمی و عکاسان را نیز به بخش های جشنواره اضافه کرد. وی اظهار داشت: علاقه مندان به شرکت در مسابقه کتابخوانی، ناشران و نویسندگان، اهالی رسانه، موسسات فرهنگی هنری، موسسات قرآن و عترت، کانون های فرهنگی هنری مساجد ، هنرمندان حوزه تجسمی و عکاسان علاقه مند به شرکت در این جشنواره فرهنگی هنری و قرآنی باید اقدامات و آثار مورد اشاره در هر بخش را تا پایان وقت اداری سه شنبه 22 تیر 1395به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز ارائه نمایند. وی اضافه کرد: مراکز فرهنگی هنری و قرآنی و اهالی فرهنگ و هنر و رسانه و فعالان قرآنی و کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در یکسال گذشته اقدامات بسیار مناسبی در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در استان داشته اند که برگزاری این جشنواره به شناسایی و معرفی این اقدامات و آثار تولید شده کمک خواهد کرد.
***لزوم حضور پررنگ اهالی رسانه در جشنواره عفاف و حجاب
حسینی کاشانی همچنین به نقش تاثیرگذار رسانه در فرهنگ سازی اجتماعی اشاره کرد و گفت: رسانه یکی از بخش های جشنواره عفاف و حجاب است و لازم است تا اهالی رسانه در بخش های مختلف مکتوب و فضای مجازی حضور پررنگ در این جشنواره داشته باشند. وی افزود:اهالی رسانه می توانند در بخش مسابقه این جشنواره که شامل گزارش و مقالات رسانه ای شرکت کنند و این افراد می توانند با ارسال گزارش ومقالات چاپی و منتشر شده خود در حوزه عفاف و حجاب که از ابتدای سال 94 تا 22 تیرماه 95 در رسانه های استان و سراسری به چاپ رسیده در این جشنواره شرکت کنند. علاقه مندان به شرکت در جشنواره عفاف و حجاب برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز مراجعه کنند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود