22 تیر 1395
شماره خبر: 166249

مسابقه بزرگ کتابخوانی با عنوان "راز یک فریب" برگزار می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

مسابقه بزرگ کتابخوانی با عنوان "راز یک فریب" برگزار می شود


فرمانده حوزه 8 بسیج حضرت سیدالشهداء(ع) شهرداری کرج، از برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی با عنوان "راز یک فریب" به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب برای شهروندان کرجی خبر داد و گفت: به برگزیدگان مسابقه هدایای نفیسی از جمله مبلغ پنج میلیون ریال هدیه نقدی، کمک هزینه سفر به کربلای معلی و مشهد مقدس تعلق می گیرد.
سرهنگ غلام قربانی این مطلب را عنوان کرد و بیان داشت: شرکت کنندگان در این مسابقه پس از مطالعه کتاب "راز یک فریب" به پرسش هایی که از این کتاب خارج شده به صورت الکترونیکی پاسخ خواهند داد.
وی، زمان برگزاری آزمون را به مدت پنج روز و در فاصله تاریخ های 15 تا 20 مردادماه ذکر کرد و ادامه داد: نشانی سایت آزمون، از طریق پیامک به زودی به همشهریان عزیز اطلاع رسانی می شود. فرمانده حوزه 8 بسیج شهرداری کرج، به دیگر هدایای در نظر گرفته شده برای مسابقه اشاره کرد و افزود: اهدای 10 دستگاه دوچرخه، پنج کارت هدیه پنج میلیون ریالی، پنج کمک هزینه پنج میلیون ریالی سفر به عتبات عالیات، هشت کمک هزینه دو میلیون ریالی سفر به مشهد مقدس، 50 کارت هدیه یک میلیون ریالی و 50 کارت هدیه 500 هزار ریالی برای برگزیدگان از برنامه های ستاد برگزاری این مسابقه کتابخوانی می باشد. به گفته قربانی، علاقمندان جهت شرکت در مسابقه می توانند با مراجعه به سایت www.mstkaraj.ir و تکمیل اطلاعات خواسته شده در فرم الکترونیکی، جهت ایجاد صفحه کاربری خود اقدام نمایند. این مسئول زمان ثبت نام در مسابقه را نیز تا روز چهارشنبه مورخ 95/05/13 ساعت 24 بیان کرد و اذعان داشت: قرعه کشی مسابقه در روز شنبه مورخ 23 مردادماه، مصادف با شب میلاد امام رضا (ع) در تالار نژاد فلاح برگزار خواهد شد. قربانی با بیان اینکه امکان تهیه کتاب مورد نظر برای همه شهروندان فراهم شده است، خاطرنشان کرد: فروش این کتاب در سه فروشگاه شهر در نظر گرفته شده که شامل خیابان شهید بهشتی بعد از زیر گذر چهارراه طالقانی جنب هلال احمر "پاتوق کتاب"، بلوار امامزاده حسن (ع) روبروی مصلی نماز جمعه "مرکز فرهنگی محبان الرضا(ع)" و فردیس شهرداری منطقه 3 پایگاه بسیج می باشد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود