3 مرداد 1395
شماره خبر: 167013

دانش آموزان ناحیه 3 کرج در جشنواره هنرهای تجسمی 12 رتبه کسب کردند

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

دانش آموزان ناحیه 3 کرج در جشنواره هنرهای تجسمی 12 رتبه کسب کردند


مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج البرز از کسب 12 رتبه کشوری توسط دانش آموزان این ناحیه در هفدهمین جشنواره هنرهای تجسمی که در سمنان برگزار شد خبر داد.
عبدالکریم رستمی رافزود: هنرجویان و هنر آموزان هنرستان های ولایت و آیت الله خامنه ای ناحیه 3 کرج در این جشنواره حائز 12 رتبه برتر در رشته های مختلف شدند و بار دیگر برای البرز افتخارآفرینی کردند.
وی با اشاره به برگزاری آیین اختتامیه هفدهمین جشنواره هنرهای تجسمی کشور در سالن شهید مطهری سمنان اظهار کرد: در این جشنواره از دانش آموزان برتر تجلیل شد و نام البرز توسط دانش آموزان ناحیه 3 کرج در این جشنواره بار دیگر درخشید. رستمی گفت: در بخش هنرجویی این جشنواره، دانش آموزان فائزه پیمان شکن و نیلوفر جابری با عنوان اثر گواش و طراحی با مداد حائز رتبه اول شدند. مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج ادامه داد: سارا اعلایی، مرجان آذری ، فاطمه قطبی ، سارا دهقان نیری که به ترتیب با آثار نقوش سنتی ، تصویر سازی ، رنگ روغن و عکاسی مقام دوم را در هفدهمین جشنواره هنرهای تجسمی کشور به خود اختصاص دادند. وی بیان کرد: تارا سفیدی با اثر تکنیک مداد آزاد رتبه سوم را در این جشنواره کسب کرد. مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرج افزود: مونا سیمیاری و حدیث سعیدی با آثار حجم اسم بلاژ و پاستل رتبه چهارم را در هفدهمین جشنواره هنرهای تجسمی کشور را کسب دارد. رستمی در ادامه به کسب رتبه ها در بخش هنر آموزی پرداخت و یادآور شد: سکینه سعید آبادی و مریم اشرفی به ترتیب با آثار نقوش سنتی و داستان کوتاه رتبه برتر را برای دومین سال متوالی به خود اختصاص دادند. ناحیه سه کرج 100 هزار دانش آموز دارد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود