6 مرداد 1395
شماره خبر: 167259

4 دانش آموز استثنایی البرز حائز رتبه کشوری در مسابقات قرآن شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

4 دانش آموز استثنایی البرز حائز رتبه کشوری در مسابقات قرآن شدند


رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز گفت: 4 دانش آموز استثنایی البرز حائز رتبه کشوری در مسابقات قرآن کریم شدند.
حسن نوروزی افزود: این مسابقات با هدف گسترش فرهنگ علوم قرآنی ، آداب نماز ، آشنایی با سیره زندگی ائمه (ع) ، تشویق و ایجاد انگیزه جهت طی کردن دوره های تخصصی علوم قرآنی در سطح منطقه ای ، استانی و کشوری برگزار شده است. وی بیان کرد: دانش آموزان توانستند در مسابقات کشوری قرآن ، عترت و نماز که در مشهد مقدس برگزار شد رتبه برتر کسب کنند. وی اظهار کرد: در این دوره از مسابقات 10 دانش آموز استثنایی از البرز شرکت کردند که 4 نفر از آنان حائز رتبه برتر شدند. وی بیان کرد: لیلا یوسفی در این دوره از مسابقات در رشته انشاء و نماز رتبه اول کشوری را به خود اختصاص داد.
نوروزی از غزل چگینی و زهرا نجارزاده به عنوان دیگر دانش آموز ان البرزی در این مسابقات یاد کرد و خاطرنشان شد: این دانش آموزان در رشته نهج البلاغه به ترتیب مقام اول و دوم را به دست آوردند.
وی ادامه داد: مهدیه رئیسی نیز در این مسابقات در رشته انشاء نماز رتبه سوم کسب کرد. رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز گفت: دانش آموزان استثنایی این استان دارای توانمندی های ویژه ای در عرصه های فرهنگی - هنری هستند که شکوفایی این استعدادها نیاز به توجه بیشتر والدین ، خیرین دارد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود