17 مرداد 1395
شماره خبر: 167854

حق دولت استفاده از ابزار مناسب رسانه ای است

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

حق دولت استفاده از ابزار مناسب رسانه ای است


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان البرز گفت: حق دولت استفاده از ابزار مناسب رسانه ای برای اطلاع رسانی درباره اقدامات صورت گرفته است.
حجت الاسلام علی الهی به مناسبت روز خبرنگار با حضور درخبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا ) استان البرز افزود:دستگاه های اجرایی نباید از ظرفیت و تاثیر گذاری رسانه ها برای اطلاع رسانی غفلت کنند و دولت نیز حق دارد که از ابزارهای مناسب رسانه ای بهره ببرد.وی خاطرنشان کرد: امروز ایرنا به عنوان رسانه ملی ، اخبار حوزه های مختلف به ویژه اقدامات دولت و نظام اسلامی را به خوبی انعکاس می دهد.
وی اظهار داشت: خبرنگاران به عنوان طلایه داران خبر همواره پا به پای مسئولان برای تقویت نظام و کشور گام برمی دارند. وی ادامه داد: قلم خبرنگار مقدس است و باید برای حفظ منافع کشور قدم بردارد چرا که راوی پیام های نظام به ملت خبرنگاران هستند. مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر افزود: خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم ومسئولان هستند که ازمردم برای مردم می نویسند تامشکلات آن ها حل شده و رضایت آنان جلب شود. حجت الاسلام الهی خاطرنشان کرد: امروز بیش از هرچیز کشور برای رسیدن به ترقی به اطلاع رسانی عملکرد و آگاهی مردم بخشی در زمینه نقاط ضعف و قوت نیازدارد تا بتواند با همفکری، جامعه را به اهداف توسعه ای برساند. وی یادآورشد: دراین بین دستگاه های اجرایی نیز نباید از تاثیر بسزای خبرنگاران غافل باشند و قدر این قشر فرهیخته و تلاشگر را بدانند. دراین دیدار نیز داریوش غفاری رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان البرز نیز به ارائه گزارشی ازعملکرد خبرگزاری رسمی کشور درحوزه های مختلف پرداخت.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود