22 مرداد 1391
شماره خبر: 10113

اهمیت تاثیر رسانه‌های متعهد در افزایش بصیرت جامعه

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

اهمیت تاثیر رسانه‌های متعهد در افزایش بصیرت جامعه

سپیدار آنلاین: فرماندار ساوجبلاغ گفت: رسانه‌ها و خبرنگاران متعهد و انقلابی نقش بسیار بااهمیتی در افزایش آگاهی عمومی و ارتقای بصیرت جامعه دارند که خوشبختانه اکثر رسانه‌های ایران به این وظیفه خطیر به درستی عمل می‌کنند.
علی حدادی در نشستی با خبرنگاران ضمن تقدیر از رسانه‌های برتر استان البرز به ویژه خبرنگاران خبرگزاری فارس اظهار داشت: دفتر خبرگزاری فارس در استان البرز توانسته در حوزه‌های مختلف عملکردی شفاف و صحیح و با بصیرت داشته باشد که جای تقدیر دارد. وی ادامه داد: انتشار اخبار به‌روز و اطلاع‌رسانی جامع و شفاف از مهم‌ترین دستاوردهای خبرنگاران حوزه‌های مختلف در این استان و شهرستان ساوجبلاغ است. فرماندار ساوجبلاغ افزود: خبرنگاران باید با اطلاع‌رسانی درست و دقیق مردم را از عملکردهای مدیران در بخش‌های مختلف آگاه کنند و اگر در جایی ایراداتی نیز وجود داشت با انتقادات مصلحانه و صحیح و مدیران آن دستگاه را نسبت به مشکلات و معضلات آگاه کنند. حدادی تأکید کرد: مدیران روابط عمومی در دستگاه‌های اجرایی به ویژه مدیریت روابط عمومی فرمانداری‌ باید تعاملات بیشتری را با خبرنگاران داشته باشند تا خبرنگاران با اطلاع‌رسانی به موقع مردم را از اخبار و رویدادهای منطقه آگاه کنند. نقد منصفانه رسانه‌ها عامل پیشرفت جامعه است
وی دقت،‌ ریزبینی و سرعت عمل را از مهم‌ترین ویژگی‌های خبرنگاران دانست و گفت: خبرنگاران با نقد منصفانه می‌توانند در راستای کاهش مشکلات و توسعه خدمات رسانی به مردم گام بردارند. فرماندار ساوجبلاغ گفت: رسانه‌ها و خبرنگاران متعهد و انقلابی نقش بسیار با اهمیتی در افزایش آگاهی عمومی و ارتقای بصیرت جامعه دارند که خوشبختانه اکثر رسانه‌های ایران به این وظیفه خطیر به درستی عمل می‌کنند. حدادی در ادامه سخنان خود به برگزاری نمایشگاه کشوری رسانه‌های دیجیتال در ساوجبلاغ اشاره کرد و گفت: نمایشگاه کشوری رسانه‌های دیجیتال از فردا در این شهرستان برگزار می‌شود و امیدواریم رسانه‌های فعال در کشور بتوانند عملکرد خود را به درستی در این شهرستان به نمایش بگذارند. وی با اعلام اینکه در این نمایشگاه حدود 100 غرفه مستقر خواهد شد، افزود: این نمایشگاه در مصلی امام خمینی (ره) ساوجبلاغ برگزار می‌شود و چهار روز ادامه دارد.
انتخاب دفتر خبرگزاری فارس در استان البرز به عنوان رسانه برتر
در پایان این مراسم با اهدای لوحی از سوی فرماندار ساوجبلاغ از خبرنگاران فعال در این شهرستان ‌از دفتر خبرگزاری فارس در استان البرز به دلیل انتشار اخبار به موقع و سریع تقدیر شد. همچنین حدادی فرماندار این شهرستان از عملکرد دفتر خبرگزاری فارس در استان البرز و ساوجبلاغ تقدیر ویژه کرد. وی در سخنان خود چند بار از خبرگزاری‌های فعال در استان البرز و شهرستان ساوجبلاغ به ویژه خبرگزاری فارس به عنوان رسانه‌‌های برتر یاد کرد.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود