18 مرداد 1395
شماره خبر: 167927

گروه نمایشی دانش آموزان استثنایی ناحیه 3 کرج رتبه نخست در کشور

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

گروه نمایشی دانش آموزان استثنایی ناحیه 3 کرج رتبه نخست در کشور


مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج البرز گفت: گروه نمایشی دانش آموزان استثنایی دختر این ناحیه در مسابقات هنرهای نمایش آوایی مدارس استثنایی کشور رتبه اول را به خود اختصاص دادند.
عبدالکریم رستمی افزود: گروه نمایشی مدرسه استثنایی مرجوی دخترانه این ناحیه در بخش نمایش صحنه ای مسابقات کشوری هنرهای نمایشی - آوایی دانش آموزان با نیازهای ویژه رتبه اول را کسب کرد.
وی اظهار کرد: اعضای این گروه نمایشی با اجرای کیفی خود در این دوره از مسابقات کشوری موفق به کسب افتخاری دیگر برای فعالان عرصه تعلیم و تربیت در البرز شدند. وی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات در مشهد مقدس برگزار شد خاطر نشان شد: در این مسابقات 12 گروه نمایشی از استان های مختلف ایران اسلامی حضور داشتند. مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرج البرز بیان کرد: گروه های هنری در این دوره از مسابقات در رشته نمایشی در معلولیت های کم توان ذهنی ، ناشنوا و نابینا شرکت کردند. رستمی افزود: در این مسابقات دانش آموزان البرزی رتبه اول ، خراسان رضوی و یزد به ترتیب رتبه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند. وی در ادامه به کسب مقامی دیگر در این دوره از مسابقات از سوی گروه هنری مدرسه استثنایی باغچه بان نابینایان پرداخت و افزود: اعضای گروه نماهنگ این مدرسه بعد از دانش آموزان خراسان رضوی و فارس رتبه سوم را کسب کردند. رستمی گفت: این دانش آموزان به رغم آسیب دیدگی با اعتماد به نفس بالا توانستند برای ناحیه و استان مقام کسب کنند. آموزش و پرورش ناحیه سه کرج حدود 100 هزار دانش آموز دارد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود