18 مرداد 1395
شماره خبر: 167951

خبرنگار روایتگری صادق و تریبونی امین در عرصه خطیر رسانه است

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

خبرنگار روایتگری صادق و تریبونی امین در عرصه خطیر رسانه است


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با تبریک روز خبرنگارگفت: خبرنگار روایتگری صادق و تریبونی امین در عرصه خطیر رسانه است.
حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین روحی یزدیافزود: 17 مرداد روز خبرنگار روز تلاش و صداقت و امانت داری و اخلاق مداری در عرصه های مختلف جامعه است. وی ادامه داد: خبرنگاران رسالت خطیر خود را با ادبیاتی روان مبتنی بر اخلاق و عدالت با رعایت اصول حرفه ای خبرنگاری منعکس می کنند. روحی یزدی گفت: این عزیزان سربازان خاموش نبرد رسانه ای در جنگ نرم با دشمنان اسلام و انقلاب هستند و خود را موظف به دفاع از مظلومان و انعکاس فریاد ملت های مظلوم و ستمدیده دنیا می دانند و در مصاف حق و باطل در عرصه اطلاع رسانی صحیح و دقیق از جبهه حق و دفاع از حقانیت و استکبار ستیزی پیشگامند.
وی خاطرنشان کرد: خبرنگار در فرهنگ جمهوری اسلامی ایران رسالتی مضاعف دارد زیرا ایران عزیز مدافع و پرچمدار فرهنگ مقاومت در رویارویی با چهره های پلید و به ظاهر مسلمان اما در باطن مسلمان کُش و کودک کُش و غارتگر منافع مسلمین است از اینرو باید اعتراف کرد که خبرنگاران رزمندگان میدان جنگ نرم و جهادگران عرصه دفاع از حق هستند و خبرنگار روایتگری صادق و تریبونی امین در عرصه خطیر رسانه است.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود