23 مرداد 1395
شماره خبر: 168196

اعزام مبلغان به زندان های استان البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

اعزام مبلغان به زندان های استان البرز


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز از اعزام مبلغان به زندان های موجود در استان البرز خبر داد.
حجت الاسلام سیدعباس مسعودی با ابراز خرسندی نسبت به خروج تعداد کثیری از زندانیان تهران از زندان های موجود در استان البرز، اظهار کرد: با انجام این مهم تعداد زندانیان البرز کاهش چشمگیری پیدا کرد.
وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی در بخش زندان ها نیز اقدامات ویژه ای انجام داده و با برخی از آن ها ارتباط تنگاتنگی برقرار کرده است، افزود: برگزاری کلاس های حفظ قرآن یکی از مهم ترین این اقدامات است. مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به کم شدن جرم زندانیان به واسطه حفظ قرآن کریم، خاطرنشان کرد: خوشبختانه حکم اعدام دو زندانی به واسطه حفظ قرآن کریم منتفی شد.
حجت الاسلام مسعودی تصریح کرد: به سبب اقدامات صورت گرفته فضا سازی خوبی در زندان ها انجام شده است. وی با تاکید بر اینکه ارتباط سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز با زندان ها خوب است، گفت: سعی کردیم از این فضا به نحو مطلوب استفاده کنیم. مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به اعزام مبلغان به زندان های استان، بیان کرد: متاسفانه ورود ما به زندان زنان ضعیف است اما سال گذشته موفق شدیم همزمان با سالروز حضرت معصومه(س) دیداری با زندانیان زن داشته باشیم.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود