6 شهریور 1395
شماره خبر: 169130

گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر درآموزش و پرورش کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر درآموزش و پرورش کرج


دانش آموزان و معلمان فعال در پایگاه های غنی سازی اوقات فراغت تابستانه در آموزش و پرورش ناحیه سه کرج روز شنبه به مناسبت هفته دولت در کانون حضرت زهرا (س) گرد هم آمدند و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشتند.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرج در این آیین گفت: شهیدان رجایی و باهنر از الگوهای خدمت صادقانه و دلسوزانه در ایران اسلامی هستند. عبدالکریم رستمی اظهار کرد: اقدامات و تلاش این شهیدان بزرگوار در مدت کوتاهی که مسوولیت خدمت به ملت ایران را بر دوش داشتند به قدری ارزشمند بود که در ذهن ملت ایران حک شد. وی با اشاره به ماندگاری نام این دو شهید بزگوار در تاریخ انقلاب اسلامی و اذهان عمومی خاطر نشان شد: شهیدان رجایی و با هنر از اسوه های معلمی و الگوهای مدیریت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.وی یادآور شد: دولت تدبیر و امید دست آوردهای مهمی را در عرصه تعلیم و تربیت کشور داشت که این مهم بیانگر حمایت دولت از این مجموعه تاثیر گذار در جامعه است. به گفته وی: در دولت یازدهم 14/9 درصد بودجه وزارت آموزش و پرورش افزایش یافت که نسبت به گذشته رشد خوبی داشته است . مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرج گفت: آموزش و پرورش نیاز به توجه بیشتر مدیران کشوری و استانی دارد زیرا مهمترین سرمایه کشور در مدارس رشد و تربیت پیدا می کنند.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز نیز در این آیین از شهیدان رجایی و با هنر بعنوان مدیرانی دلسوز و صادق در خدمت به ملت ایران یاد کرد. مسعود مهرانی نیا افزود: مدیران امروز نیز در میز خدمتی که به امانت در اختیار آنان قرارگرفته است بکوشند به گونه ای به وظایف کاری و انسانی خود عمل کنند که رضایت خداوند و خلق خدا را به دنبال داشته باشند.وی اظهار کرد: یکی از رسالت های مهم فرهنگیان در جامعه را آشنایی دانش آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت و اسوه های ماندگار هشت سال دفاع مقدس و شهدای حرم با شهدای خدمتگذار مردم در عرصه مدیریتی ایران اسلامی را تشکیل می دهد.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی دانش آموزان با این فرهنگ مهم و ماندگار که نقش موثری در برابر جنگ نرم دشمن دارد را یکی از برنامه های فرهنگی - تربیتی در مدارس این استان در سال تحصیلی 96-95 است. در حاشیه این آیین نمایشگاهی از اقدامات دولت تدبیر و امید در عرصه تعلیم و تربیت ، دست آوردهای دانش آموزی در مسابقات و جشنواره های استانی ، کشوری و بین المللی ، دست ساخته های دانش آموزی ، فرهنگیان و پایگاه های تابستانی دایر شد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود