22 آبان 1395
شماره خبر: 169644

دستا وردهای دولت تدبیر و امید ارزشمند و بنیادی است

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

دستا وردهای دولت تدبیر و امید ارزشمند و بنیادی است


رئیس انجمن اسلامی معلمان البرز گفت: دستاوردهای دولت یازدهم در عرصه داخلی و خارجی ارزشمند و بنیادی است زیرا مردم نتایج آن را در مقایسه با دوره های قبل دیده اند.
منوچهر اتابکی افزود: مردم قدر شناس البرز به پاسداشت تلاش و دستاوردهای دولت تدبیر و امید در سفر ریاست جمهوری اسلامی ایران به این استان همه می آیند تا بگویند پشتیبان برنامه های این دولت هستند.
وی اظهارکرد: سفرهای استانی هم مانند سایر موارد موافقان و مخالفانی دارد که قابل نقد و بررسی است ولی آنچه مهم است این است که کابینه دولت به استان های مختلف کشور سفر می کند تا از نزدیک با مردم دیدار کرده و بطور مستقیم در جریان مشکلات مردم قرار گرفته و همچنین از نقاط قوت و ضعف استان نیز مطلع شوند. وی با اشاره به اینکه سفرهای استانی کاروان تدبیر و امید قابل دفاع است خاطرنشان شد: کاروان دولت تدبیر و امید به نقاط مختلف کشور در 3.5 سال گذشته سفر کرد تا اعضای کابینه ضمن آشنایی مستقیم با مسائل و مشکلات مردم و با همفکری مسئولان استانی در صدد رفع نارسایی ها و نیز برنامه ریزی برای استفاده بهینه از توانمندی های هر استان بر آیند. رئیس انجمن اسلامی معلمان البرزگفت: مردم البرز که به خوبی از تلاش ها و اقدامات دولت تدبیر و امید در عرصه های داخلی و خارجی آگاه هستند از مدتها قبل برای استقبالی پر شور از رئیس جمهور محبوب خود برنامه ریزی می کنند و مسئولان محلی در استان نیز تمام توان خود را برای استقبالی شایسته از عالی ترین مقام اجرایی کشور و هیات همراه به کار گرفته اند. اتابکی در ادامه به مشارکت همه جانبه مردم در آیین استقبال از کاروان تدبیر و امید در البرز پرداخت و یادآور شد: بسیاری از مردم از صنوف و اقشار مختلف برای استقبالی با شکوه از ریاست جمهوری محبوب خود در کنار مسئولان استان قرار گرفته به گونه ای که تا پاسی از شب در ستاد مردمی که برای استقبال از کاروان دولت تدبیر و امید در استان تشکیل شده جضور دارند و فعالیت می کنند. وی ادامه داد: مردم البرز با نگاهی کارشناسانه و عمیق به عملکرد دولت تدبیر و امید به تلاش ها ، خدمات صادقانه و بی منت این دولت نمره قبولی می دهد زیرا با چالش ها و موانع کاری آن که از ابتدا کارش بر سر راهش وجود داشته آشنایی کامل دارد. رئیس انجمن اسلامی معلمان البرز گفت: البرزی ها در آیین استقبال از رئیس جمهوری و هیات همراه سنگ تمام می گذارند زیرا می خواهند اعلام حمایت خود را به رسم مهمان نوازی و همبستگی از دولت محبوبشان در دید جهانیان قرار دهند. وی تاکید کرد: مردم البرز سرافراز برای استقبالی گرم از کاروان دولت تدبیر و امید لحظه شماری می کنند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود