25 اسفند 1390
شماره خبر: 5845

تاثیر سفرهای استانی دولت در توسعه البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

تاثیر سفرهای استانی دولت در توسعه البرز

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: چهار دوره سفر استانی هیئت دولت به البرز تاثیر زیادی در حل مشکلات منطقه داشته است.
عزیز اکبریان اظهار داشت: از ابتدای دولت نهم شاهد بودیم که رئیس جمهوری و هیئت دولت در فواصل بسیار کمی به مناطق مختلف کشور سفر کرده و جلسه هیئت دولت را در آن استان برگزار می‌کنند. وی تصریح کرد: در ابتدا موانع و بدگویی‌های بسیاری درباره سفرهای استانی رئیس جمهوری مطرح می‌شد، تا این که دستاوردهای آن نمایان و مردم به صورت ملموس با آن آشنا شدند.
* پیام مهم دفاع رهبری از سفرهای استانی دولت
این مسئول با اشاره به رهنمودهای رهبری معظم انقلاب اسلامی مبنی بر این که سفرهای استانی کار ارزشمند و خوبی است، گفت: دفاع معظم‌له از برنامه دولت در درون خود پیام بسیار مهمی دارد. اکبریان گفت: وقتی رهبری معظم انقلاب از یک کار دفاع می‌کنند، به طور قطع تمام جوانب و نقاط ضعف و قوت را به طور دقیق و کامل بررسی و در نهایت چنین فرمایشی را بیان فرموده‌اند. وی تاکید کرد: این حمایت هم بی دلیل نیست و امروز دستاوردهای سفر استانی هیئت دولت مشخص و ملموس است.
* دستاوردهای سفر استانی دولت به استان البرز
نماینده مردم کرج در خانه ملت در ادامه به تشریح دستاوردهای چهار سفر رئیس جمهوری و هیئت دولت به البرز پرداخت و گفت: برخی از مسائل وجود دارد که مسئولان تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز باید با تمام جوانب آن آشنا شوند. اکبریان گفت: به عنوان نمونه نمی‌شود در تهران نشست و برای رفع مشکلات مردم در روستاهای اطراف ساوجبلاغ برنامه‌ریزی کرد، چرا که این برنامه‌ها به طور قطع کارشناسی و همه جانبه نخواهد بود. وی افزود: خوشبختانه با حضور مکرر رئیس جمهوری و اعضای هیئت دولت در استان البرز، مدیران ارشد با مشکلات ما از نزدیک آشنا شده و برای رفع آنها طرح‌هایی را تصویب کردند.
* تلاش برای اجرای تمام مصوبات استانی
اکبریان خاطر نشان کرد: اگر چه تمام طرح‌ها و مصوبات سفر هیئت دولت به البرز تحقق نیافته است، اما با این حال مردم تفاوت‌ها با گذشته را درک کرده‌اند. وی در پایان از مدیران ارشد استانی و مسئولان دستگاه‌های مختلف اجرایی خواست تا در سال 91 تلاش خود را برای اجرای کامل مصوبات استانی سفر هیئت دولت به البرز انجام دهند.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود