28 آبان 1395
شماره خبر: 170007

دانش آموزان البرزی در المپیاد علمی بسیج 3 مدال رابه خود اختصاص دادند

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

دانش آموزان البرزی در المپیاد علمی بسیج 3 مدال رابه خود اختصاص دادند


رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان البرز گفت: دانش آموزان البرزی در المپیاد علمی بسیج 3مدال طلا، نقره و برنز کشوری را به خود اختصاص دادند.
ابوالفضل شاه بیگ افزود: المپیاد علمی بسیج دانش آموزی در رشته های نجوم ، فیزیک ، شیمی ، ریاضی و ادبی در کشور به منظور شناسایی دانش آموزان نخبه و تقویت بنیه علمی - مهارتی آنان برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه یکی از خواسته های رهبر معظم انقلاب تلاش در سنگر علم و دانش است اظهار کرد: المپیاد علمی بسیج نیز برای رشد و تحول بیشتر در عرصه علمی و تقویت روحیه خودباوری در بین دانش آموزان اجرایی شده است. وی بیان کرد: دانش آموزان البرزی در المپیاد علمی بسیج کشور برای البرز 3 مدال رنگارنگ را در رشته های نجوم و شیمی به دست آوردند که این موفقیت نشان از توانمندی ، استعداد و عزت نفس آنان در عرصه مسابقات علمی - مهارتی دارد.رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان استان البرز یادآور شد: در این المپیاد امیر حسان میر ابوالقاسمی که دانش آموز سال سوم دبیرستان سلطانی 3 کرج است در رشته نجوم به مدال نقره دست یافت. شاه بیگ از مائده عربی مقدم در رشته نجوم و وینا آزاد پوردر رشته شیمی که هر دو از دانش آموزان دبیرستان فرزانگان 3 کرج هستند به ترتیب در المپیاد علمی بسیج موفق به کسب مدال طلا و برنز شدند. وی در ادامه به افتخار آفرینی دانش آموزان البرزی در مسابقات ملی مهارت و جشنواره دریا پرداخت و افزود: مهدی کاظم نیا در مسابقات ملی مهارت مدال طلا گرفت و لیلا مسلمی هم در رشته نقاشی پرتره که در اصفهان برگزار شد به مدال طلا دست پیدا کرد. به گفته وی نوید معمار زاده و امیر کریمی نیز در دومین جشنواره ملی دریا با طرح جذاب ' طراحی و ساخت ماسک غواصی با قابلیت co2 به o2 رتبه اول کشوری را در این جشنواره کسب کردند. البرز 430 هزار دانش آموز دارد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود