6 آذر 1395
شماره خبر: 170354

توانمند سازی نیروی انسانی گامی مهم در فرآیند تعلیم و تربیت البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

توانمند سازی نیروی انسانی گامی مهم در فرآیند تعلیم و تربیت البرز


مدیر کل آموزش و پرورش البرز گفت: توانمند سازی نیروی انسانی گامی مهم در فرآیند تعلیم و تربیت این استان به شمار می رود، زیرا کیفیت بخشی آموزشی و تربیتی در مدارس را در پی دارد.
خسرو ساکی در آیین بازگشایی مرکز توانمند سازی نیروی انسانی آموزش و پرورش ناحیه یک کرج، افزود: نیروی انسانی توانمند موجب ارتقای یک سازمان می شود و آموزش و پرورش بعنوان مهمترین نهاد در عرصه تعلیم و تربیت کشور باید از این مهم برخوردار باشد. وی اظهار کرد: نیروی انسانی توانمند و با انگیزه اساس ارتقاء دانش و مهارت های شغلی نیروی انسانی در جامعه را تشکیل می دهد که این امر نیاز به امکانات و ابزار لازم دارد. وی ضمن تقدیر از مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج در تدبیر راه اندازی این مرکز خاطرنشان شد: حضور فعال معلمان ناحیه یک کرج در این مرکز توانمند سازی آثار مثبتی را برای آنان ، دانش آموزان و حتی اولیاء دانش آموزان در سال تحصیلی 96-95 و آینده دارد. مدیر کل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: در هفته گرامیداشت بسیج قرار داریم که تداعی کننده دلاوری های مردان و شیر زنان بسیجی در این مرز و بوم در اذهان عمومی است. ساکی گفت: همه ما مدیون امام و شهدا هستیم لذا ما معلمان در سنگر علم و دانش باید نسل امروز را با فرهنگ و تفکر بسیجی در کلاس های درس آشنا کنیم. نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج نیز در این آئین گفت: نیروی انسانی سرمایه اصلی هر کشوری را تشکیل می دهد که این نیروی عظیم در ایران اسلامی در کلاس درس معلمان رشد و پرورش می یابند. علی بخشی بیان کرد: معلمان این قشر سختکوش جامعه که در جامعه دارای جایگاه اجتماعی مهمی در بین مردم هستند نیاز به حمایت بیشتر مسئولان دارند. وی از تلاش فعالان عرصه تعلیم و تربیت در البرز قدر دانی کرد و افزود: خانواده آموزش و پرورش در این استان نیاز به توجه دارد زیرا تولید فکر و اندیشه در این نهاد مهم فرهنگی جامعه شکل می گیرد . به گفته وی توانمند سازی معلمان با توجه به رشد علمی که در جهان در حال رشد است باید در اولویت کاری قرار گیرد. مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج نیز گفت: فضای این مرکز فرسوده و بلا استفاده مانده بود که با ایجاد تغییرات خاصی ظرف مدت کوتاهی مورد بهسازی ، زیباسازی و تجهیز قرار گرفت.
وحید یعقوبی بیان کرد : بازگشایی این مرکز با مشارکت بخش خصوصی با هدف کیفیت بخشی به فرآیند تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش ناحیه یک کرج انجام شد. وی با اشاره به محل این مرکز توانمند سازی در خیابان برغان کرج یادآور شد: این مرکز با هدف ارتقاء دانش و مهارت های شغلی نیروی انسانی با 4 کلاس هوشمند ، کتابخانه، نماز خانه ، دفتر اساتید و کافه کتاب فعال شده است. وی گفت: کافه کتاب این مرکز با مشارکت فاطمه کلانکی مدیر موسس دبیرستان دختر ملاصدرا آموزش و پرورش ناحیه یک کرج به نیت همسر مرحومش که خود معلم و مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج بوده راه اندازی شده است.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود