26 بهمن 1395
شماره خبر: 174735

کرسی های آزاد اندیشی با عنوان پرسش مهر ریاست جمهوری در مدارس کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

کرسی های آزاد اندیشی با عنوان پرسش مهر ریاست جمهوری در مدارس کرج


معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک کرج گفت که طرح کرسی های آزاد اندیشی با محوریت پرسش مهر 95 ریاست جمهوری در مدارس این ناحیه به اجرا در آمد.
فرزاد شعبانی افزود: دانش آموزان علاوه بر محفوظات علمی باید هوش اجتماعی نیز داشته باشند که کرسی های آزاد اندیشی دانش آموزی در راستای افزیش بصیرت و روشنگری دانش آموزان در مدارس متوسطه اول و دوم اجرایی شده است. وی اظهار کرد: کرسی آزاد اندیشی در راستای پاسخ به پرسش مهر 95 ریاست جمهوری با حضور دانش آموزان دختر و پسر از جمله اهداف دیگر این طرح را در مدارس ناحیه یک کرج تشکیل می دهد. وی بیان کرد: کرسی های آزاد اندیشی با هدف پرورش روحیه مشارکت جویی و پرسش گری در دانش آموزان، آشنایی با دستاوردهای انقلاب اسلامی و تقویت روحیه اعتماد به نفس و خودباوری در مدارس ناحیه یک کرج در حال اجراست. معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک کرج ادامه داد: به منظور تبیین و مبادله افکار با موضوعات مختلف اجتماعی، فرهنگی ، علمی ، پژوهشی و سیاسی در دستور کاری - اجرایی مدارس آموزش و پرورش ناحیه یک کرج قرار گرفته است. شعبانی راه اندازی کرسی های نقد ، نظریه پردازی و آزاد اندیشی را از جمله موضوعات بنیادی و مبنایی دانست که رهبرمعظم انقلاب از همان سال های آغازین دهه هشتاد آن را مطرح کردند. وی اضافه کرد: پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی ، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی از محورهای مهم کرسی های آزاد اندیشی در مدارس این ناحیه است.
وی تصریح کرد: برای دانش آموزان عضو شوراهای دانش آموزی در مدارس آموزش و پرورش ناحیه یک کرج کرسی های آزاد اندیشی با حضور مسئولان ، اساتید دانشگاه و کارشناسان فعال در حوزه های مختلف از جمله فرهنگی، سیاسی و اجتماعی برگزار می شود. وی تاکید کرد: اعضای شوراهای دانش آموزی این ناحیه با مشارکت کارشناسان اداره ،مربیان و مدیران مدارس اقدام به انتقال آموخته های خود به سایر دانش آموزان و برگزاری کرسی های ازاد اندیشی در مدارس می کنند. شعبانی گفت: در هفته جاری برای دانش آموزان پسر کرسی آزاد اندیشی در کانون امام علی (ع) با حضور مسئولان استانی - شهرستانی برگزار شد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود