1 اردیبهشت 1396
شماره خبر: 177036

ضرورت حمایت مسئولان اجرایی کشور از فعالیت های فرهنگی

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

ضرورت حمایت مسئولان اجرایی کشور از فعالیت های فرهنگی


حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی،مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز،بر ضرورت حمایت مسئولان اجرایی کشور از فعالیت های فرهنگی تأکید کرد.
حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی، مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز، در آستانه انتخابات ریاست جمهوری بر ضرورت حمایت مسئولان اجرایی کشور از فعالیت‌های فرهنگی تأکید کرد. وی ادامه داد: بسیاری از کشورها در تقسیم بودجه مالی خود، مقوله فرهنگ را خیل زودتر از سایر بخش‌ها در دستور کار خود قرار می‌دهند چراکه فرهنگ نزد آن‌ها از اهمیت و ارزش بسیار بالایی برخوردار است. حجت‌الاسلام مسعودی، خاطرنشان کرد: مسئولان اجرایی می‌توانند با حمایت از اجرای برنامه‌های فرهنگی اثرگذار جامعه را به سمت ارزش‌های دینی و نشاط معنوی سوق دهند. این مسئول، ادامه داد: دشمنان امروز به دنبال ریشه‌کن کردن فرهنگ غنی اسلام در درون خانواده‌های ایرانی هستند به همین منظور با بهره‌گیری از راهکارهای نوین از قبیل توسعه شبکه‌های ماهواره‌ای و نرم‌افزارهای نوین کانون خانواده‌های ایرانی را آماج حملات فرهنگی خود قرار داده‌اند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز، خاطرنشان کرد: بسیاری از آسیب‌ها و معضلات اجتماعی خانواده‌ها به علت غفلت از فرهنگ غنی اسلام است چراکه توسعه فعالیت‌های فرهنگی علاوه بر اینکه نیازمند روحیه جهادی و معنوی است به حمایت همه‌جانبه مسئولان اجرایی نیازمند است. سید عباس مسعودی، گفت: رئیس دولت آینده باید با در نظر گرفتن شعار سال مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) توسعه شعائر اسلامی و نهادینه کردن فرهنگ غنی تشیع را مدنظر خود قرار دهد چراکه مسئولی که با مدیرت جهادی و نیت خدمت به خلق خدا وارد صحنه شود خداوند متعال نیز یاور او در تمامی عرصه‌ها خواهد بود. مسئول ارشد تبلیغات اسلامی البرز، در پایان خاطرنشان کرد: امروز اسلامی بودن ایران، دشمنان را به وحشت انداخته است چراکه این اسلام برگرفته از فرهنگ ناب محمدی (ص) است همان فرهنگی که جوانانی مؤمن تربیت می‌کند که امروز در تمامی عرصه‌های سازندگی کشور با توکل به خدای متعال گام برمی‌دارند نمونه بارز آن را می‌توان در اقتدار موشکی جمهوری اسلامی ایران مشاهده کرد که به همت همین جوانان مؤمن و انقلابی ساخته‌شده است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود